W menu promocyjnym McDonald’s pojawiła się mistrzowska oferta. Od teraz goście będą mogli spróbować zupełnej nowości, Burgera Mistrzowskiego. Do gry wracają również lubiane, znane pozycje: kanapka Indyk z serem i pieczarkami, Kartofelki z sosem śmietanowym oraz Mozarella Sticks

 McD_Mistrzostwa Smaków

Z okazji piłkarskiej gorączki, która rozpocznie się już za chwilę, McDonald’s postanowił przygotować pyszne propozycje dla wszystkich fanów mistrzowskich smaków. W menu zawitała oferta promocyjna, w której znalazły się smakowite burgery, dodatki a także wrapy.

Burger Mistrzowski to najświeższa propozycja. W jego skład wchodzi podwójna porcja soczystej wołowiny z dodatkiem plastra pysznego topionego sera typu cheddar, chrupiące liście sałaty, krążki czerwonej cebuli, dojrzałe plastry pomidora i marynowane buraczki w towarzystwie sosu musztardowo-chrzanowego i musztardy. Całość w wyjątkowej, pszennej bułce.

Powracającą kanapką jest Indyk z serem i pieczarkami. Dobrze  znane połączenie wyśmienitego kotleta z indyka nadziewanego serem, z kruchymi liśćmi sałaty, porcją grillowanych, soczystych pieczarek, a wszystko w asyście sosu pieprzowo-grzybowego, zamknięte w świeżej bułce.

Do mistrzowskiego składu zostały powołane również Kartofelki, czyli cząstki ziemniaków z kremowym, śmietanowym sosem oraz Mozzarella Sticks – ser w chrupiącej złocistej panierce z żurawinowym sosem.

Po krótkiej przerwie, na pozycje wracają również Grand McWrap Klasyczny i Grand McWrap Bekon DeLuxe – doskonale znane i niezmiennie pyszne wrapy z pszennego placka, soczystych warzyw i chrupiącego kurczaka.

Promocję wspiera kampania reklamowa. Za kreację i produkcję reklam odpowiada agencja DDB&tribal, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Macroscope OMD. Z kolei Agencja 24/7Communication jest odpowiedzialna za działania PR oraz promocję nowych kanapek na Facebooku.

Zapraszamy na fanpage McDonald’s Polska https://www.facebook.com/McDonaldsPolskai www.mcdonalds.pl.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF