Rusza świąteczno-noworoczna kampania platformy komunikacyjnej McDonald’s Polska #MamSmakaNaMaka. W ramach projektu realizowanych jest szereg formatów promocyjnych – spot TV i VOD, OOH, działania online oraz w mediach społecznościowych, m.in. konkurs na Instagramie.  Zimowa stylistyka wzbogaca sprawdzone już elementy platformy MsNM promujące markę i produkty McDonald’s jako gwarancję zaspokojenia indywidualnego smaku.

Nowa odsłona kampanii MSNM ma zasięg ogólnopolski. Składa się ze spotów reklamowych emitowanych w największych stacjach telewizyjnych, w kinie oraz reklam video na portalach VOD. Premiera spotu telewizyjnego będzie miała miejsce 6 grudnia w Mikołajkowym bloku reklamowym w telewizji Polsat.

https://www.youtube.com/watch?v=Bta45rAM2xc&feature=youtu.be

Wsparciem kampanii są reklamy citylight w ponad 500 lokalizacjach w największych miastach Polski. Kreacja OOH została przygotowana na bazie zimowej stylistyki 8 projektów nawiązujących do niezwykle popularnej  koncepcji instagramowych postów #mamsmakanamaka. Sukces instagramowego profilu @MAMSMAKANAMAKA zdecydował o wykorzystaniu tej kreacji także w innych formatach promocyjnych.

Na nową kampanię McDonald’s składa się również konkurs w serwisie Instagram. Jego start zaplanowano na 7 grudnia. Aby wziąć udział w konkursie należy pobrać ze strony mamsmakanamaka.mcdonalds.pl zdjęcia przedstawiające „połówki” produktów McDonald’s i zestawić z innymi, wykonanymi osobiście zdjęciami.  Tak wykreowany kolaż wystarczy wrzucić na swój profil na Instagramie wraz z tagami #mamsmakanamaka i #konkurs. Akcja trwa do 21 grudnia, a jej wsparcie stanowić będzie kampania odsłonowa w Internecie oraz  działania social influencerów na Instagramie.

Za produkcję spotu, kreację reklam oraz koncepcję i obsługę konkursu odpowiada agencja DDB&Tribal, za planowanie i zakup mediów – dom mediowy OMD Macroscope, a za działania public & bloggers relations – agencja 24/7Communication.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF