Żytniówka, jedna z najpopularniejszych marek alkoholu w Polsce, po wprowadzeniu na rynek zupełnie nowego opakowania Żytniówki czystej, rozbudowuje swoje portfolio o dwa nowe smaki. Żytniówka Gorzka z Pigwą i Żytniówka Gorzka z Pomarańczą pojawią się na rynku w połowie września.

zytniowkaW ubiegłorocznym, międzynarodowym rankingu Klubu Milionerów, stworzonym przez prestiżowy magazyn Drinks International, Żytniówka została uznana za najszybciej rosnącą markę wódki na świecie[1]. Za jej sukces odpowiada głównie Żytniówka Czysta, jednak słodko-gorzkie warianty Żytniówki również odgrywają ważną rolę, sukcesywnie zdobywając wiernych fanów. Marka wykorzystując potencjał segmentu słodko-gorzkiego, największego wśród wódek smakowych, prezentuje dwa zupełnie nowe warianty w swoim portfolio – Żytniówkę Gorzką z Pigwą i Żytniówkę Gorzką z Pomarańczą. Oba smaki nie były do tej pory dostępne w segmencie alkoholi słodko-gorzkich.

Pigwa, owoc doskonale znany polskim konsumentom, idealnie pasuje do napojów alkoholowych, dodając nowej Żytniówce Gorzkiej z Pigwą elementu oryginalnej cierpkości. Druga z nowości, Żytniówka Gorzka z Pomarańczą, charakteryzuje się słodko-kwaskowatym, orzeźwiającym smakiem.

Siłą Żytniówki jest polski, żytni spirytus, oraz pochodzenie z Podlasia. Słodko-gorzkie warianty Żytniówki cieszą się uznaniem wśród konsumentów i z roku na rok zyskują coraz więcej miłośników. Idąc w ślady czystej Żytniówki, wprowadziliśmy zmiany także w smakowym portfolio marki. Słodko-gorzkie warianty zyskują nową dedykowaną butelkę, etykiety oraz komunikację podkreślającą dwie wartości Żytniówki: żyto oraz Podlasie. Odświeżone opakowanie i nowości w portfolio – Gorzka z Pigwą i Gorzka z Pomarańczą, to efekt wsłuchiwania się w głos konsumentów. Żywe kolory etykiet i dopasowanych do nich zakrywek pozwalają na łatwą identyfikację produktów na półce sklepowej – mówi Klaudia Krupicz, Brand Manager marki Żytniówka.

Wprowadzenie odświeżonego opakowania słodko-gorzkich Żytniówek i dwóch nowych wariantów – Gorzkiej z Pigwą i Gorzkiej z Pomarańczą wspierane będzie materiałami POS i komunikacją w prasie handlowej. Od połowy września dostępne będą w sprzedaży w kanale handlu tradycyjnego i nowoczesnego w pojemościach: 100ml i 200ml. Rekomendowane ceny w handlu tradycyjnym to 100ml 4,69 zł; 200ml 8,99 zł.

[1] The Millionaire’s Club, Drinks International, czerwiec 2015. 

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF