W KFC rozpoczęła się promocja, która z pewnością zachwyci miłośników panierowanego kurczaka podawanego w tortilli. Mini Twistery są dostępne za jedyne 3 zł. Wyjątkowa cena będzie obowiązywała do końca grudnia. Ofertę wspiera kampania telewizyjna i radiowa.

 

Mini Twister to kanapka, z pikantną polędwiczką z kurczaka, kruchą sałatą lodową i świeżymi pomidorami – a wszystko polane łagodnym sosem majonezowym i zakręcone w małej tortilli. Teraz KFC kusi nie tylko smakiem, ale dodatkowo  atrakcyjną ceną Mini Twisterów. Od dziś do końca roku będą one serwowane za 3 zł.

 

– Mini Twister to idealna propozycja, jeśli mamy ochotę na pyszną małą przekąskę. W pszennej tortilli podajemy to, co w KFC najsmaczniejsze, czyli soczystą polędwiczkę kurczaka w chrupiącej panierce. Ten smak może zakręcić w głowie! Zwłaszcza teraz, gdy dostępny jest w tak niskiej cenie – mówi Anna Bednarska, Senior Brand Manager KFC.

 

Na większy apetyt KFC oferuje z kolei Zakręcony Zestaw, w skład którego wchodzą dwa Mini Twistery oraz Kubełek Frytek. Nowa pozycja w menu oferowana jest w cenie 9,90 zł. Dodatkowo, dla wszystkich miłośników frytek, KFC na stałe wprowadza do oferty nowy sos serowy, który doskonale podkreśli smak ich ulubionej przekąski.

 

Promocja z Mini Twisterami za 3 zł oraz Zakręconym Zestawem potrwa do końca 2012 roku. 15-sekundowe spoty promujące najnowszą ofertę emitowane są na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych: Polsat, TVN, TVN7, TV4 oraz na kanałach tematycznych. Dodatkowo o promocji usłyszymy w popularnych stacjach radiowych: Radio ZET, ESKA, RMF FM. Autorem spotów jest Red8 Advertising.

 

Za zakup i planowanie mediów  odpowiada agencja OMD Media Direction. Niestandardowe wsparcie oferty w kanałach Social Media zapewnia zespół marketingu KFC. Działania PR prowadzone są przez agencję Solski Burson-Marsteller.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF