Już niebawem Fundacja „Wawel z Rodziną” spełni kolejne dziecięce marzenia. Trwa bowiem konkurs „Słodkie Filmowe Inspiracje”, w którym wyłonione zostaną najciekawsze pomysły na hasło i plakat reklamowy marki Wawel. Nagrodą w konkursie będzie wycieczka do fabryki słodyczy Wawel oraz zwiedzanie wytwórni filmowej Alvernia Studios.

12W ramach kolejnej siódmej już edycji akcji „Słodki Dzień Dziecka” zorganizowany został konkurs pt.  „Słodkie Filmowe Inspiracje”. Do rywalizacji o wyjątkową nagrodę zaproszeni zostali wychowankowie 440 Domów Dziecka z całej Polski. Konkurs ma na celu wyłonienie ukrytych talentów – zarówno plastycznych, jak i marketingowych. Dzieci mają bowiem za zadanie przygotować plakat z hasłem reklamowym dla jednego z produktów firmy  Wawel. Najciekawsze propozycje wyłoni Jury, w którym zasiada m.in. Prezes Fundacji „Wawel z Rodziną” – aktor Tomasz Schimscheiner.

„Wyobraźnia maluchów pracuje inaczej niż dorosłych. Ma nieograniczony potencjał, jest barwna i nieukształtowana. Poza tym, każdy dorosły wie, że to dzieci są najlepszymi testerami wszelkich cukierków, dlatego też zaproponowane przez nich hasło reklamowe będzie najlepszą rekomendacją produktów marki Wawel” – mówi Sylwia Warnecka, Brand Manager Wawel SA.

Maksymalna liczba projektów zgłaszanych przez jeden Dom Dziecka to 10 (prace mogą być wykonywane indywidualnie lub zbiorowo). Termin zgłoszeń mija 15 lipca br. Prace należy wysłać na adres głównej siedziby firmy Wawel SA: ul. Władysława Warneńczyka 14, 30-520 Kraków, z dopiskiem SŁODKIE FILMOWE INSPIRACJE.

Wychowankowie zwycięskich Domów Dziecka zaproszeni zostaną na wycieczkę do Fabryki słodyczy Wawel w Dobczycach pod Krakowem oraz do wytwórni filmowej Alvernia Studios – miejsca, w którym tworzy się magię kina.

Organizatorzy: Wawel SA oraz Fundacja „Wawel z Rodziną”

Patroni medialni: TVP Kraków, TVP Bydgoszcz, Radio Plus Kraków, Miesięcznik SEDNO, Portale: Czas Dzieci, W roli mamy, Miasto dzieci.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF