Tesco uruchamia nowy serwis – Spróbuj Zanim Wybierzesz
Tesco właśnie wprowadziło nową usługę, która umożliwia klientom spróbowanie owoców i warzyw jeszcze przed zakupem.
Wysoka jakość produktów to jeden z najistotniejszych czynników na który zwracamy uwagę podczas zakupów. Wiedząc to, po kilku miesiącach testów, Tesco zdecydowało się na wprowadzenie nowej usługi i daje klientom możliwość skosztowania produktów przed ich zakupem. Teraz dzięki stoiskom „Spróbuj Zanim Wybierzesz” klienci w ponad 80 hipermarketach w Polsce sami mogą przekonać się o jakości produktów.
Jak pokazują wyniki badań przeprowadzonych przez firmę badawczą TNS*, dla ponad 67% Polaków jakość produktów jest bardzo ważna, a 72% badanych uważnie sprawdza i ogląda to co kupuje. Do niedawna jednak klienci nie mieli zbyt wielu okazji aby zobaczyć jak kupowany przez nich owoc wygląda w środku, czy nawet go skosztować. Tesco chce to zmienić i dlatego wprowadza pierwszą tego rodzaju usługę w Polsce – „Spróbuj Zanim Wybierzesz”. Od 6 czerwca klienci odwiedzający jeden z 80 hipermarketów będą mogli spróbować produktów przygotowanych dla nich na specjalnych stoiskach. To jeszcze nie wszystko, przy każdym ze stoisk będzie obecny specjalnie wyszkolony pracownik, który będzie mógł opowiedzieć więcej o produktach, a nawet podzielić się przepisami.
W pierwszym tygodniu, do 12 czerwca, klienci będą mieli okazję spróbować pomidorów lub melonów, dowiedzieć się czegoś więcej o pochodzeniu produktów i o tym, jak przyrządzić z nich pyszne sałatki, dania czy zdrowe przekąski dla dzieci.
Stoiska „Spróbuj Zanim Wybierzesz” są nowością na rynku, to prosty sposób dzięki któremu klienci mogą przekonać się o jakości produktów i skosztować tego, co chcieliby kupić – mówi Adrienn Kurucz, dyrektor ds. innowacji i marki własnej na Europę Środkową. Dzięki temu innowacyjnemu rozwiązaniu klienci z ponad 340 sklepów Tesco w Europie będą mogli podejmować decyzje zakupowe w oparciu o wygląd produktu ale także jego smak i jakość – dodaje Kurucz.
Jakość produktów jest jednym z najwyższych priorytetów dla Tesco. Stoiska degustacyjne to jeden z wielu sposobów, w jaki firma dostarcza klientom smaczne produkty oraz spersonalizowane usługi. Stale ulepszane produkty, specjalne szkolenia dla pracowników to czynniki, które sprawiają, że klienci wybierają właśnie Tesco jako miejsce na codzienne zakupy.
* http://www.tnsglobal.pl/coslychac/files/2015/09/K.059_Zakupy-po-polsku_O08a-15.pdf
Dodaj komentarz