Soplica Pigwowa pojawiła się na rynku w lutym 2012 roku i od pierwszego dnia stała się sprzedażowym hitem, ramię w ramię z ulubionym smakiem konsumentów Soplicy – Orzechem Laskowym.

Pierwsza edycja Soplicy Pigwowej idealnie trafiła w gusta Polaków, błyskawicznie znikając ze sklepowych półek. Wprowadzona przez eksperta od nalewek – limitowana edycja Soplicy Pigwowej z 2011 r. szybko została wykupiona, pozostawiając konsumentów w oczekiwaniu na kolejne zbiory owoców. Właśnie dlatego zadbano, by tegoroczna edycja nalewki ze zbiorów owoców z 2012 roku była dostępna w większej ilości. Upodobania konsumentów sprawiły, że wódki smakowe stanowią dziś już ponad 21% całego rynku wódki w Polsce, a Soplica Pigwowa jest nr 1 w swojej kategorii smakowej.

„Tworząc Soplicę Pigwową ze zbiorów pigwy 2012, fachmistrzowie Soplicy chcieli oddać w nalewce cały charakter tegorocznych owoców wraz z zachowaniem ich delikatnej kwaskowości i bogatego aromatu. Dlatego wierzymy, że alkohole z limitowanej edycji z 2012 roku po raz kolejny zachwycą podniebienia wszystkich konsumentów.” – mówi Przemysław Jaczewski, Brand Manager Soplica.

Limitowana seria Soplicy Pigwowej ze zbiorów 2012 uzupełnia portfolio nalewek marki Soplica (Wiśniowa, Orzech Laskowy, Malinowa). Produkt dostępny będzie w sklepach handlu nowoczesnego oraz tradycyjnego od 20 listopada, w cenie ok. 23 zł. Soplica Pigwowa w limitowanej edycji ze zbiorów 2012 otrzyma wsparcie w punktach sprzedaży, w prasie handlowej oraz na profilu Antka Soplicy na Facebook (www.facebook.com/antek.soplica).

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF