Rusza zimowa akcja promocyjna marki Soplica w najpopularniejszych kurortach zimowych na Podhalu.

Promocyjne ceny na rozgrzewające shoty nalewek Soplicy to propozycja marki na urozmaicenie wieczorów dla wszystkich tych, którzy do końca lutego będą spędzać czas w polskich górach.

Soplica_grafikaW akcji Soplicy biorą udział najpopularniejsze karczmy, restauracje i bary w górskich miejscowościach wypoczynkowych: Zakopane, Białka Tatrzańska i, Bukowina Tatrzańska. Każdy współpracujący lokal otrzymuje wsparcie marketingowe Soplicy w postaci materiałów reklamowych tj: standy na stoliki, tace, koszulki i zapaski dla obsługi czy kieliszki i tablice.

„Dzięki tegorocznej zimowej akcji Soplicy jeszcze więcej chętnych niż w latach ubiegłych, będzie mogło skosztować nalewek Soplicy w atrakcyjnych cenach. Akcja organizowana jest  bowiem aż w 60 lokalach.” – mówi Paweł Gręda-Szarzyński, Senior Brand Manager marki Soplica.

Akcja „Rozgrzej się smakami Soplicy” organizowana jest po raz czwarty jako wzmocnienie współpracy marki z kanałem HoReCa. Od momentu uruchomienia cieszy się ona dużą popularnością zarówno wśród właścicieli lokali, jak i ich gości. Działania potrwają do końca lutego b.r.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF