Kultowe Ptasie Mleczko® jest głównym bohaterem tegorocznej zintegrowanej kampanii marki E.Wedel na Dzień Matki. W reklamach po raz kolejny pojawia się Wargorr – kosmita, który przybył na Ziemię w poszukiwaniu dziecięcej radości i odnalazł ją w wedlowskich produktach. Działania obejmują kampanię telewizyjną, internetową, outdoor, PR i akcje w punktach sprzedaży.

Wedel_dzien_matki_clp_120x180_4Główną osią komunikacji marki E.Wedel z okazji Dnia Matki jest spot reklamowy, w którym Wargorr z sentymentem wspomina chwile beztroskiego dzieciństwa spędzone z ukochaną matką. Postanawia podarować jej pyszne pianki Ptasie Mleczko®, idealne na prezent i sprawiające radość obdarowanym. Reklamy będą emitowane przez cały maj w głównych stacjach ogólnopolskich oraz tematycznych.

W ramach kampanii zaplanowane są działania OOH (różne formaty, w tym ekrany CLP i megabilboardy), emisja spotów w kinach i na bankomatach oraz szereg aktywacji online. Ciekawy element kampanii będzie stanowić akcja internetowa.  Konsumenci będą mogli wygrać wspólny portret z mamą namalowany przez uznaną polską rysowniczkę. Wśród nagród nie zabraknie oczywiście pianek Ptasie Mleczko®, również w specjalnej personalizowanej edycji. Aktywacja konkursowa rozpocznie się w drugim tygodniu maja na dedykowanej stronie internetowej kampanii http://www.kochanejmamie.wedel.pl.

Dodatkowo będą prowadzone działania z influencerami w mediach społecznościowych, m.in. konkursy dla internautów na blogach. Cała kampania będzie wspierana aktywnościami w punktach sprzedaży (m.in. we współpracy z siecią Carrefour) oraz działaniami public relations (m.in. personalizowane wysyłki do dziennikarzy).

Każdy wielbiciel pianek Ptasie Mleczko® przez cały okres trwania kampanii będzie mógł zamówić dla swojej mamy personalizowane opakowanie wedlowskich pianek przez stronę www.ptasiemleczko.pl, w specjalnie przygotowanej webowej aplikacji, z wybranym przez siebie zdjęciem i dedykacją.

Za kreację spotu reklamowego odpowiada agencja Grandes Kochonos, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. Działania PR (w tym także współpracę z social influencerami) realizuje 24/7Communication, natomiast w internecie – Cosmo.

Spot: https://www.youtube.com/watch?v=o3jba_CfSYw

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF