Produktowe nowości Staropolanki
Już na początku maja br. Staropolanka, naturalna woda mineralna Uzdrowisk Kłodzkich, wprowadzi na rynek swoje nowości produktowe. Klienci na sklepowych półkach będą mogli wybierać wśród takich produktów, jak: Staropolanka kids, Staropolanka plus, Staropolanka sport desire, Staropolanka pure active oraz Staropolanka pure banalce. A każda z tych wód dedykowana innej grupie klientów oraz innej aktywności.
Zgodnie ze strategią marketingową, Staropolanka nie tylko rozwija swój brand poprzez angażowanie się w wydarzenia o charakterze sportowym. Tym razem producent wody mineralnej poszedł krok dalej i wiosną tego roku w sprzedaży pojawią się aż cztery nowe produkty sygnowane marką Staropolanka, tym samym, wchodząc w obszar wód kategoryzowanych.
– Zgodnie z naszym hasłem „Jak coś robisz, rób to z wodą – Staropolanka” chcieliśmy jeszcze bardziej dopasować się do potrzeb naszych klientów i zaoferować im wody, które będą im dedykowane w zależności od stylu życia, wieku, czy uprawianej aktywności – mówi Bogdan Szladewski, Wiceprezes Zarządu Uzdrowisk Kłodzkich – Grupa PGU, producenta Staropolanki.
Nowe produkty Staropolanki eksponują wodę, jako produkt dla każdego, odpowiadający różnym aktywnościom i różnym osobowościom. I tak Staropolanka kids to woda źródlana przeznaczona dla dzieci. Jest lekka i ekonomiczna, ponieważ zawiera 330 ml, a zarazem z wygodną butelką z bezpieczną nakrętką typu sport cap, która ułatwi sięganie po nią nawet najmłodszym konsumentom. Dodatkowo kolorowa etykietka ze zwierzątkami zachęci każde dziecko do picia wody, a co za tym idzie- budowania nawyków regularnego nawadniania organizmu od najmłodszych lat.
Natomiast Staropolanka plus to woda w poręcznej butelce z elegancką etykietą – w sam raz dla kobiet ceniących zdrowie i piękny wygląd. Jej wygodna pojemność sprawi, że zmieści się w każdej torebce.
Dla osób aktywnych i sportowców pojawi się Staropolanka sport desire – wspierana twarzą Łukasza Kubota. To woda w wygodnej, ergonomicznej butelce, z nakrętką typu sport cap, a tym samym atrakcyjna w oczach każdego, kto uprawia sport.
Zupełną nowość stanowią również Staropolanka pure active oraz Staropolanka pure balance produkowane na bazie wody źródlanej. Produkty w eleganckich etykietach, przeznaczone dla kobiet dbających o zdrowie i urodę, ponieważ zawierają witaminy i minerały, a także dodatek kolagenu.
– Wody i napoje funkcjonalne rozwijają się w Polsce bardzo dynamicznie, co powoduje, że z sezonu na sezon tych produktów jest coraz więcej, a konsumenci mają problem z wyborem tych najlepszych. Jestem przekonany, że nowości Staropolanki będą odpowiedzią na potrzeby współczesnego społeczeństwa – zabieganego, a jednocześnie poszukującego produktów najwyższej jakości. Staropolanka jest już rozpoznawalna jako woda z największym zastrzykiem minerałów, stąd też pewność, że produkty kategoryzowane będą cieszyły się popularnością wśród klientów – dodaje Bogdan Szladewski.
Dodaj komentarz