Już na początku maja br. Staropolanka, naturalna woda mineralna Uzdrowisk Kłodzkich, wprowadzi na rynek swoje nowości produktowe. Klienci na sklepowych półkach będą mogli wybierać wśród takich produktów, jak: Staropolanka kids, Staropolanka plus, Staropolanka sport desire, Staropolanka pure active oraz Staropolanka pure banalce. A każda z tych wód dedykowana innej grupie klientów oraz innej aktywności.

Zgodnie ze strategią marketingową, Staropolanka nie tylko rozwija swój brand poprzez angażowanie się w wydarzenia o charakterze sportowym. Tym razem producent wody mineralnej poszedł krok dalej i wiosną tego roku w sprzedaży pojawią się aż cztery nowe produkty sygnowane marką Staropolanka, tym samym, wchodząc w obszar wód kategoryzowanych.

5

 – Zgodnie z naszym hasłem „Jak coś robisz, rób to z wodą – Staropolanka” chcieliśmy jeszcze bardziej dopasować się do potrzeb naszych klientów i zaoferować im wody, które będą im dedykowane w zależności od stylu życia, wieku, czy uprawianej aktywności – mówi Bogdan Szladewski, Wiceprezes Zarządu Uzdrowisk Kłodzkich – Grupa PGU, producenta Staropolanki.

Nowe produkty Staropolanki eksponują wodę, jako produkt dla każdego, odpowiadający różnym aktywnościom i różnym osobowościom. I tak Staropolanka kids to woda źródlana przeznaczona dla dzieci. Jest lekka i ekonomiczna, ponieważ zawiera 330 ml, a zarazem z wygodną butelką z bezpieczną nakrętką typu sport cap, która ułatwi sięganie po nią nawet najmłodszym konsumentom. Dodatkowo kolorowa etykietka ze zwierzątkami zachęci każde dziecko do picia wody, a co za tym idzie- budowania nawyków regularnego nawadniania organizmu od najmłodszych lat.

Natomiast Staropolanka plus to woda w poręcznej butelce z elegancką etykietą – w sam raz dla kobiet ceniących zdrowie i piękny wygląd. Jej wygodna pojemność sprawi, że zmieści się w każdej torebce.

Dla osób aktywnych i sportowców pojawi się Staropolanka sport desire – wspierana twarzą Łukasza Kubota. To woda w wygodnej, ergonomicznej butelce, z nakrętką typu sport cap, a tym samym atrakcyjna w oczach każdego, kto uprawia sport.

Zupełną nowość stanowią również Staropolanka pure active oraz Staropolanka pure balance produkowane na bazie wody źródlanej. Produkty w eleganckich etykietach, przeznaczone dla kobiet dbających o zdrowie i urodę, ponieważ zawierają witaminy i minerały, a także dodatek kolagenu.

Wody i napoje funkcjonalne rozwijają się w Polsce bardzo dynamicznie, co powoduje, że z sezonu na sezon tych produktów jest coraz więcej, a konsumenci mają problem z wyborem tych najlepszych. Jestem przekonany, że nowości Staropolanki będą odpowiedzią na potrzeby współczesnego społeczeństwa – zabieganego, a jednocześnie poszukującego produktów najwyższej jakości. Staropolanka jest już rozpoznawalna jako woda z największym zastrzykiem minerałów, stąd też pewność, że produkty kategoryzowane będą cieszyły się popularnością wśród klientów – dodaje Bogdan Szladewski.  

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF