Tej jesieni Pizza Hut znowu kusi wyjątkowym smakiem i ceną, a to za sprawą czterech niezwykłych pozycji, które pojawiły się w menu. Powrót zestawów za 9,90 zł to okazja do spotkania ze znajomymi i dowód na to, że z Pizza Hut jesień może być naprawdę kolorowa!

 

„Zestawy, które proponujemy naszym Klientom, w menu restauracji Pizza Hut, pojawiły się po raz pierwszy jesienią ubiegłego roku i z miejsca podbiły serca gości. Każda z czterech propozycji to świetny pretekst do spotkania w gronie znajomych i zafundowania Powrot_zestawow_za_9,90_Pizza_Hut_plakatsobie chwili przyjemności. Zwłaszcza kiedy za oknem jesień, a do odwiedzenia naszych restauracji zachęca bogactwo smaków w wyjątkowej cenie!” – mówi Agnieszka Kozłowska, Brand Manager w Pizza Hut.

 

Kusząca oferta zestawów za 9,90 zł zachęca do kulinarnych eksperymentów i smakowania potraw, być może przez niektórych dotąd nieodkrytych. Wachlarz możliwości jest szeroki:

 

  • Mała pizza na puszystym cieście PAN lub klasycznym z sosem pomidorowym, serem mozzarella i dwoma dodatkami, wybranymi spośród kilkunastu proponowanych, zarówno mięsnych, jak i wegetariańskich;
  • makaron Spaghetti Bolognese z klasycznym sosem ze świeżych pomidorów, czosnku, wołowiny i warzyw;
  • Rolsy z szynką, serem cheddar, mozzarellą zawinięte i zapieczone w tortilli z odrobiną rozmarynu. Całość posypana parmezanem i podawana z sosem musztardowym;
  • Sałatka Śródziemnomorska, kompozycja kruchej sałaty, delikatnego pomidora i ogórka, sera typu greckiego , czerwonej cebuli, papryki i oliwek, podawana z sosem vinegrette lub czosnkowym;

 

Każde z wymienionych dań dostępne jest w zestawie z napojem 0,3l (do wyboru spośród: Pepsi, Mirinda, 7up, lemoniada, herbata mrożona).

 

Powrót zestawów za 9,90 zł do oferty restauracji znanej sieci to wyjątkowa okazja do delektowania się swoimi ulubionymi smakami w trakcie szybkiego lunchu lub wieczornego wypadu ze znajomymi.

 

„Nowe zestawy za 9,90 zł to odbicie różnorodności stałej karty menu naszych restauracji. Każdy z gości może znaleźć tu coś dla siebie. Taka filozofia przyświecała nam także przy tworzeniu spotu reklamowego, który podkreśla charakter restauracji Pizza Hut, jako miejsca towarzyskich spotkań, w którym kuszą nie tylko smak i ceny!” – z uśmiechem podsumowuje Agnieszka Kozłowska, Brand Manager Pizza Hut

 

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF