Po ponad 150 latach istnienia na polskim rynku, marka Okocim otwiera zupełnie nowy rozdział w swojej historii. Wszystkie zaplanowane w tym roku aktywności mają na celu podkreślenie odważnego i odmłodzonego charakteru marki. Piwo pragnie dotrzeć do grona aktywnych i młodych konsumentów, dlatego też wprowadza duże zmiany, które będą widoczne m.in. na etykietach butelek i puszek. Dodatkowo – jako Oficjalny Sponsor Polskiej Siatkówki – Okocim przygotował wiele niespodzianek związanych z promocją tej dyscypliny sportu.


OJP 4packPiwo z charakterem

Marka Okocim zdecydowała się odważnie odpowiedzieć na potrzeby młodych, dynamicznych osób lubiących piwo.  Zmiany widoczne będą na wielu płaszczyznach, a ich celem jest zaprezentowanie nowoczesnego charakteru marki.

Okocim, jako jedno z najstarszych piw w Polsce, do tej pory kojarzone było przede wszystkim z długą tradycją. Jesteśmy z tego dumni, jednak przyszedł czas na zmiany. Zdecydowaliśmy się na odważny krok polegający na gruntownym odmłodzeniu marki – mówi Jacek Stefaniak, Marketing Manager marki Okocim.

Proces rozpoczęto od uporządkowania marek w portfelu.
Od teraz pod parasolem Okocim występują trzy warianty piwa: Jasne Pełne, Mocne oraz nowość – Radler. Wszystkie produkty dostępne są w butelkach i puszkach
o pojemności 0,5 l oraz w wielopakach.

 

 

butelka_radlerNowy wariant w ofercie Okocim – Radler – na półkach sklepowych pojawi się już
w kwietniu br. Jest on połączeniem jasnego piwa (45%) i orzeźwiającej lemoniady (55%) z dodatkiem soku z limonki. Produkt ten powstał z myślą o osobach, które poszukują
w piwie przede wszystkim więcej orzeźwienia, a zarazem lekkiego i delikatnego smaku. Na dolnej części etykiety butelki znajduje się specjalny znak termiczny, z pomocą którego można sprawdzić odpowiednią temperaturę jego spożywania. Kolor niebieski to idealne orzeźwienie!

Projekt: Odmłodzenie

Nowego, młodego i walecznego konsumenta marka ma przyciągnąć zupełnie nowym opakowaniem. Dodatkowo na etykiecie głównego wariantu piwa Okocim – Jasne Pełne – został wykorzystany wizerunek ambasadora marki, Zbigniewa Bartmana. Siatkarz, znany ze swego silnego charakteru i życia według własnych zasad, uosabia młodego, niepokornego ducha marki.

Wielu fanów siatkówki doskonale zna tatuaż na prawym ramieniu Zbyszka Bartmana: „This is my life, my game and it is played by my rules” („To jest moje życie, moja gra
i gra się w nią według moich zasad”). Te słowa podkreślają jego osobowość
i podejście do życia, które bliskie są piwu Okocim. Nasze produkty powstają z myślą
o mężczyznach pragnących, podobnie jak „Zibi”, być sobą w każdej sytuacji –
mówi Jacek Stefaniak, Marketing Manager marki Okocim. Podpisaliśmy 3-letnią umowę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej, dzięki czemu marka Okocim została jedynym sponsorem piwnym Polskiej Siatkówki. Pragniemy aktywnie wspierać siatkówkę, gdyż sport ten budzi wśród Polaków bardzo dużo pozytywnych emocji – dodaje.

Widzimy się na meczu

Na początek Okocim wraz ze Zbyszkiem Bartmanem zapraszają konsumentów do udziału w wyjątkowej promocji, która rozpocznie się 15 kwietnia. Każdego dnia uczestnicy zabawy będą mogli zdobyć nagrody, dzięki którym przeżyją niezapomniane i emocjonujące chwile z marką Okocim. Do wygrania są bilety na mecze Ligi Światowej Siatkarzy 2013 oraz bilety na mecze Mistrzostw Europy w Piłce Siatkowej Mężczyzn 2013. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy kupić piwo Okocim Jasne Pełne, wysłać sms na podany numer lub zarejestrować się na stronie www.widzimysienameczu.pl i dokończyć zdanie „Widzimy się na meczu, bo…”. Komisja konkursowa będzie przyznawała nagrody każdego dnia roboczego w terminie od 16 kwietnia do 2 września 2013 roku.

004

Więcej szczegółów znajduje się na oficjalnym profilu marki Okocim na portalu Facebook

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF