W tym sezonie letnim Carlsberg Polska wzbogaca ofertę bezalkoholowego piwa Karmi  o nowy, unikalny na polskim rynku smak – Grejpfrut-Pomelo. To nietuzinkowe połączenie smaków jest idealną propozycją na nadchodzące, letnie dni.

KARMI różne i Grejpfrut-Pomelo_komplet_butelek

Nowy wariant bezalkoholowego piwa dołączy do klasycznego Karmi Classic, oryginalnego Karmi o smaku żurawiny oraz wyrazistego Karmi  o smaku granatu z pomarańczą. Nowość  jest odpowiedzią na rosnące znaczenie rynku zarówno piw bezalkoholowych   jak i zainteresowanie  piwami smakowymi. Segment  bezalkoholowych    i niskoalkoholowych piw smakowych (beer mix-y, radlery, etc.), które w sezonie stanowią wartościowo do 9,6%[1] rynku piwa, zanotowały dużą dynamikę wzrostu o 17%[2] w ujęciu wartościowym  i wolumenowym w 2015 roku w porównaniu do 2014. Z kolei skuteczna strategia marketingowa dla marki Karmi zaowocowała wzrostem marki ilościowo o  11% w 2015 vs 2014 rok.

– Karmi o smaku Grejpfrut-Pomelo to doskonały wybór dla konsumentów preferujących niezbyt słodkie, orzeźwiające owocowe akcenty. Karmi jest marką lubianą i często wybieraną. Ma jedyny w swoim rodzaju smak, będący synonimem lekko piwnej przyjemności i jest świetną propozycją nie tylko na letnie spotkania w gronie znajomych – mówi Aleksandra Niemczyk, Brand Manager marki Karmi.

Twarzą bezalkoholowego piwa Karmi od maja 2015 roku jest Penelope Cruz – jedna z największych gwiazd współczesnego kina i laureatka Oscara. W Polsce filmy z jej udziałem niezmiennie cieszą się niezwykłą popularnością. Pewność siebie, subtelność i niezależność  Penelope Cruz doskonale pasuje do wizerunku marki Karmi.

Nowy smak Karmi będzie dostępny w wybranych sklepach sieci polskich, lokalnych i międzynarodowych  w drugiej połowie czerwca, w rekomendowanej cenie  3,49 zł za butelkę i 13,96 za 4-pak butelki.

Wprowadzenie nowego smaku Karmi będzie wsparte materiałami POS, planowana jest także kampania telewizyjna z udziałem Penelope Cruz.

[1]Obliczenia własne Carlsberg Polska na podstawie danych Nielsen.

[2] Obliczenia własne Carlsberg Polska na podstawie danych Nielsen

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF