Spróbuj nowych, pysznych ciastek belVita z owocami leśnymi. Wyjątkowy smak kruchego zbożowego ciasteczka w połączeniu z jagodą i z jeżyną sprawi, że z uśmiechem rozpoczniesz dzień. Wykorzystaj letnie, ciepłe i słoneczne dni, by urozmaicić swój jadłospis i jeść proste w przygotowaniu, zbilansowane śniadanie.

 

belVita OwoceLesne_Whiteplate_3

Lato to czas, kiedy zmienia się nasz tryb życia, więcej czasu spędzamy na świeżym powietrzu. Nasza dieta staje się lżejsza, mamy ochotę na eksperymenty kulinarne i zabawę w kuchni. Łatwy dostęp do owoców i warzyw daje możliwość urozmaicenia posiłków. Ciepłe, letnie dni to idealny moment, by w prosty
i przyjemny sposób wprowadzić do śniadania gotowe produkty pełnoziarniste. Mogą to być ciasteczka belVita. Węglowodany, uwalniające się stopniowo przez 4 godziny po zjedzeniu zbilansowanego śniadania z ciastkami belVita, dostarczą nam energii na cały poranek. „Warto wprowadzać ważne dla nas zmiany w życiu, kiedy jesteśmy zrelaksowani, spokojni, nie myślimy o zbyt wielu problemach. Latem, kiedy jest dużo słońca, jesteśmy w lepszym nastroju, łatwiej
o konsekwencję w działaniu i wiarę w to, że osiągniemy sukces.”
– podkreśla Urszula Mijakoska, pierwszy w Polsce diet coach, ekspert Akademii belVita.

Nowy, letni wariant ciastek belVita Owoce Leśne, to propozycja dla wszystkich, którzy lubią owoce leśne. Smak kruchego ciasteczka z pełnego ziarna aż 5 rodzajów zbóż i jagody z jeżyną sprawi, że poczujemy ochotę na pyszne letnie śniadanie i zainspiruje nas do wielu pomysłów na poranny posiłek. Śniadanie nie musi zawsze wyglądać tak samo i składać się z kanapki z serem lub wędliną popijanej herbatą. Śniadanie powinno być przede wszystkim urozmaicone, a więc zawierać produkty ze wszystkich grup żywności zawartych w piramidzie zdrowego żywienia, w ilościach dostosowanych do indywidualnych potrzeb konsumentów.

Skomponowanie takiego posiłku wcale nie musi być trudne. Wystarczy owoc i jogurt lub szklanka mleka, dodane do ciastek belVita, by stworzyć zbilansowane śniadanie i możliwość różnych wersji – z jabłkiem, morelą, mandarynką, czereśniami, śliwką i wielu innych. „W trakcie naszych badań preferencji smakowych smak belVita Owoce Leśne cieszył się największym zainteresowaniem konsumentów. Mamy nadzieję, że nowy wariant zainspiruje Polaków do komponowania zbilansowanego, a jednocześnie pożywnego śniadania. Specjalnie dla marki belVita, znana blogerka  Eliza Mórawska, autorka bloga Whiteplate.blogspot.com,  przygotowała przepis na pyszne śniadanie. Crumble z ciastkami belVita Owoce Leśne.”  – mówi Agnieszka Dobrowolska, Brand Manager belVita.  

  

Dlaczego belVita?

Bo jej receptura jest wyjątkowa: Produkt powstaje z pełnego ziarna aż 5 rodzajów zbóż. Jest źródłem witamin, minerałów i błonnika. Produkowany jest bez konserwantów i sztucznych barwników.

Bo jest wygodna: Każde opakowanie to cztery kruche ciasteczka, które stanowią poręczną porcję na jedno śniadanie. Zmieszczą się nawet w małej torebce.

Bo jest smaczna: belVita jest dostępna w wielu pysznych smakach, tj. musli z owocami, 5 zbóż z mlekiem, kakao lub orzechów z czekoladą, a także jako belVita Pyszne Nadzienie z jogurtem naturalnym, truskawkowym lub kremem o smaku czekoladowo-orzechowym. Ponadto Pyszne Nadzienie Kakaowe z Jogurtem Naturalnym.

Bo jest częścią zbilansowanego śniadania: belVita jest zalecana jako część zbilansowanego śniadania zawierającego owoc, porcję beztłuszczowego lub niskotłuszczowego nabiału oraz napój; na przykład belVita, jabłko, jogurt plus herbata lub kawa.

Bo to energia na cały poranek: belVita zapewnia ciągłe i miarowe uwalnianie węglowodanów przez 4 godziny po zjedzeniu śniadania.


Mondelez Polska S.A.


Mondelez Polska S.A., wcześniej Kraft Foods Polska S.A., jest wiodącą firmą branży spożywczej w Polsce, od 21 lat obecną na naszym rynku.

Jej bogata oferta obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady: Milka i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka: Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, Łakotki, krakersy TUC, cukierki Halls oraz kawy: Jacobs, Maxwell House, Carte Noire, system gorących napojów Tassimo. Mondelez Polska S.A. jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą funkcjonuje w Polsce od 29 kwietnia 2013 r. Zatrudnia blisko 3200 pracownikówi jest liderem na rynku kawy, czekolady i ciastek markowych w Polsce.*

Zmiana nazwy to efekt podziału koncernu Kraft Foods na dwie niezależne spółki giełdowe, z których pierwsza – Kraft Foods Group, Inc. – prowadzi działania w branży spożywczej na rynku północnoamerykańskim. Druga – Mondelēz International, Inc. koncentruje się na kategorii przekąsek i działa w ponad 165 krajach, a jej obrót za rok 2012 wyniósł 36 miliardów USD.

Rozpoczęcie działalności pod nową nazwą nie wiąże się ze zmianami
w sposobie działania firmy w Polsce – w zakresie współpracy z partnerami czy
w stosunku do konsumentów.
*Mondelez za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska, Marzec 2013 r.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF