Znane i lubiane czekoladki z Wawelu zmieniają swój kształt. Od października będą dostępne w nowej, kwadratowej formie. Do grona pralin o zmienionym kształcie wejdą: czekoladki Adwokat, Krówkowe, Tiramisu, a także jesienna nowość  z Wawelu – czekoladki Orzechowe z nadzieniem z orzechów laskowych. Każda z czekoladek zawinięta jest w owijkę (sreberko) o nowej eleganckiej szacie graficznej.

Czekoladki Wawel swój wyjątkowy smak zawdzięczają tradycyjnej, niezmiennej od lat recepturze, a także wyjątkowym składnikom –aksamitnej, mlecznej i  deserowej czekoladzie Wawel. Najpopularniejsze praliny z Wawelu – trio Malaga, Tiki Taki i Kasztanki od lat cieszą się niezmiennym smakiem i charakterystycznym dla każdej z czekoladek kształtem.

12

Teraz nową, charakterystyczną formę otrzymały także pozostałe czekoladki nadziewane z Wawelu. Każda pojedyncza czekoladka sygnowana jest logo Wawel, które stanowi gwarancję najwyższej jakości.

Adwokat, Tiramisu, Krówkowa i Orzechowa poza nowym kształtem zyskały też odświeżone opakowania. Kolorowe owijki sprawiają, że z łatwością można rozpoznać smak nadzienia, skrywającego się pod smaczną czekoladą.  Adwokat i Tiramisu to czekoladki deserowe z nadzieniem, natomiast Krówkowa i Orzechowe  to czekoladki mleczne. Praliny dostępne są w opakowaniach 2,4 kg na wagę oraz w bombonierkach 430g.

Udział czekoladowych pralin w rynku słodyczy

Z badań wynika, że czekoladowe praliny posiadają 17,5% udziałów wartościowych w rynku słodyczy w Polsce[1] (w skład którego wchodzą: ciastka, czekolady, cukierki, batony, wafle, drażetki). Wawel jest liderem pod względem ilościowym w segmencie pralin monosmakowych, wśród markowych producentów, dzięki swoim kultowym brandom, takim jak: Malaga, Kasztanki, Tiki Taki, Michałki, Trufle.

[1] Wawel za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska, udziały wartościowe w okresie czerwiec 2013-maj 2014

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF