Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piaskach, jako jeden z czołowych producentów nabiału poszerza swoją ofertę o Zsiadłe Mleko, które pojawiło się na sklepowych półkach w nowym, atrakcyjnym opakowaniu. 

Zsiadłe Mleko grafikaW odpowiedzi na potrzeby klientów, którzy poszukują zdrowych, naturalnych, nieprzetworzonych produktów Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piaskach zdecydowała się wprowadzić na rynek Zsiadłe Mlekow nowej, oryginalnej szacie graficznej. Poza doskonałym smakiem produkt posiada wiele cennych wartości odżywczych oraz wzmacnia odporność organizmu. Brak konserwantów i ulepszaczy sprawia, że Zsiadłe Mleko może być doskonałym uzupełnieniem codziennej diety, stanowiąc znakomity dodatek do ziemniaków, naleśników, chłodników, jak również wielu innych dań.

Dzięki zastosowaniu tradycyjnej receptury, według której proces dojrzewania zachodzi po nalaniu do opakowania, nasz produkt zachowuje swoje naturalne właściwości oraz konsystencję – podkreśla Mirosław Domański, Prezes Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piaskach.

Zsiadłe mleko w nowym opakowaniu otwiera serię produktów, które w najbliższychmiesiącach stopniowo będą wprowadzane na rynek  w odmienionej szacie graficznej. Nowe opakowania inspirowane sztuką ludową z jednej strony mają nawiązywaćdo tradycyjnego sposobu wytwarzania produktu, z drugiej – przykuwać uwagę klientów nowoczesnym designem.

Działania te stanowią jeden z elementów rebrandingu całej marki. Wprowadzanie nowych produktów oraz odświeżonych opakowań świadczy o dynamicznym rozwoju naszej firmy, która na bieżąco stara się reagować na zmieniające się trendy konsumenckie, a jednocześnie wyróżnić się na tle ogromnej konkurencji.Konsumenci coraz większą uwagę przywiązują do tego, aby żyć w zgodzie z naturą. Poprzez prowadzone działania chcemy zakomunikować, że jesteśmy marką godną zaufania, która dba o zdrowie swoich klientów, oferując im tylko produkty nieprzetworzone, bez dodatku konserwantów i ulepszaczy. Poza tym jesteśmy przekonani, że nowa szata graficzna przyciągnie uwagę konsumentów i wyróżni produkty naszej spółdzielni na sklepowych półkach– mówi Andrzej Grochoła, Specjalista ds. Marketingu w Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piaskach.

Nowa szata graficzna ma być bardziej spójna z wizerunkiem Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piaskach, jako firmy dynamicznej, budzącej pozytywne skojarzenia, która jednocześnie oferuje swoim klientom wyłącznie tradycyjnie wytwarzane, najwyższej jakości, naturalne i świeże produkty z czystych ekologicznie terenów Lubelszczyzny.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF