Netto, to kolejna sieć dyskontów w Polsce, która wprowadziła ofertę produktów premium. Pod szyldem „Premieur”, jak nazwano markę własną, od ubiegłego roku sprzedawane są wykwintne sery, wędliny, owoce morza, pesto, anchovis oraz wiele znakomitych deserów, czekolad czy pralin. Kolejne produkty z oferty Premieur będą dostępne w sklepach Netto już od połowy grudnia.

5Wartość świątecznych zakupów spożywczych Polaków z roku na rok rośnie i coraz większy odsetek osób zamierza je robić w sklepach dyskontowych – tak wynika z analizy corocznych raportów firmy doradczej Deloitte1. To trend, na który duńska sieć odpowiedziała już w ubiegłym roku wprowadzeniem oferty premium, liczącej dziś ponad 60 produktów.

– Marka własna Premieur została stworzona z myślą o tych klientach, którzy mają zwyczaj sięgać po towary lepszej jakości, ale także o tych, którzy mają potrzebę eksperymentowania, poznawania nowych smaków. Zachowania te są najbardziej widoczne przed świętami – mówi Mariola Skolimowska, PR&Communications Manager Netto Sp. z o.o. – Oferta Premieur zadebiutowała na półkach naszej sieci rok temu. Zdecydowaliśmy, że będziemy ją rozwijać. W jakim kierunku będzie zmierzać ten rozwój, zadecydują klienci.

Asortyment, który w roku ubiegłym cieszył się największym zainteresowaniem, został wprowadzony do oferty stałej.

Wśród produktów sygnowanych Premieur, które w wyniku popularności, są obecne na półkach Netto przez cały rok, są m.in. dwa rodzaje świeżych soków, masło orzechowe, syrop klonowy, gotowane krewetki czy anchovis z kaparami.

Przed tegorocznymi świętami Bożego Narodzenia oferta Premieur zostanie wzbogacona o kolejne propozycje. Będą to wędliny, takie jak: szynka Serrano, kiełbasa chorizo Iberico czy salami Parma, gouda z truflami, duże krewetki, suszone daktyle, a także pizza.
W asortymencie premium, oferowanym przez Netto, nie mogło zabraknąć również słodyczy, takich jak krem czekoladowy oraz czekolady o różnych smakach – gorzka, z 85-proc. zawartością kakao, z orzechami oraz z pomarańczami.

Coroczny raport firmy doradczej Deloitte „Zakupy Świąteczne 2014”, prezentuje deklaracje respondentów z 17 krajów, w tym Polski, na temat wydatków świątecznych.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF