Najpopularniejsza żytnia wódka w nowej odsłonie
Żytniówka, jedna z najpopularniejszych marek alkoholu w Polsce, pojawi się w sierpniu w zupełnie nowej odsłonie. Ta żytnia wódka prosto z serca Podlasia, jest połączeniem pasji oraz doświadczenia fachowców z Polmosu Białystok. Od lat produkują oni alkohol ze starannie wybranego, w 100% polskiego żyta.
Żytniówka to niekwestionowany lider segmentu ekonomicznego[1]. W ubiegłorocznym, międzynarodowym rankingu Klubu Milionerów, stworzonym przez prestiżowy magazyn Drinks International, została też uznana za najszybciej rosnącą markę wódki na świecie[2].
Teraz Żytniówka pojawia się na rynku w nowym, kompletnie odświeżonym opakowaniu. Marka prezentuje również nową komunikację podkreślającą jej główne atrybuty – żytni spirytus i tradycję wyrobu wódek z polskiego żyta oraz Podlasie, jako region swojego pochodzenia.
Konsumenci od lat doceniają Żytniówkę. To alkohol produkowany wyłącznie z polskiego żyta i opierający się na tradycji wyrobu prawdziwej, polskiej wódki. Tej wielkiej i lubianej przez Polaków marce już od dawna należało się dedykowane opakowanie. Jesteśmy przekonani, że w odświeżonej odsłonie, z nową butelką i komunikacją podkreślającą pochodzenie, Żytniówka trafi w gusta konsumentów – mówi Klaudia Krupicz, Brand Manager marki Żytniówka.
Nowe opakowanie jest wyższe i smuklejsze. Wraz z odświeżonym logotypem Żytniówki i licznymi grawerami z przodu i z tyłu butelki, prezentującymi kłosy żyta, komunikują one główny atrybut tej popularnej marki wódki – polski, żytni spirytus. Zmianie uległy także zakrętka i owijka na szyjce butelki. Teraz pojawią się w ciepłym, złotym kolorze, odwołującym się do słonecznych pól zbóż i podkreślającym pochodzenie Żytniówki z serca Podlasia.
Wprowadzenie odświeżonego opakowania i komunikacji marki wspierane będzie materiałami POS i komunikacją w prasie handlowej. Zupełnie nowa odsłona Żytniówki, również w wariantach smakowych, dostępna będzie od sierpnia w kanale handlu tradycyjnego i nowoczesnego w pojemościach: 100ml, 200ml, 500ml i 700ml. Rekomendowane ceny w handlu tradycyjnym to 100ml 5,09 zł; 200ml 9,25 zł; 500ml 20,65 zł; 700ml 29,79 zł, natomiast w kanale nowoczesnym: 100ml 4,99 zł; 200ml 9,19 zł i 500ml 20,49 zł.
[1] Ogólnopolska analiza rynku detalicznego, marzec 2016, udziały wolumenowe, wódka i napoje spirytusowe
[2] The Millionaire’s Club, Drinks International, czerwiec 2015.
Dodaj komentarz