Są młodzi, kreatywni i ciągle szukają nowych atrakcji. Mają setki znajomych na profilach społecznościowych, poddają się spontanicznym pomysłom, bo lubią żyć chwilą. Tak można opisać w kilku słowach młodych mieszkańców polskich miast. Nic więc dziwnego, że ich nocne życie wygląda zupełnie inaczej, niż kilka lat temu.  Wychodząc naprzeciw nowym trendom, Smirnoff Black zaprezentował dwa nowe warianty smakowe: Espresso i Lime&Mint. Przygotował również konkurs – autorzy najlepszych pomysłów na imprezy w stylu tych dwóch smaków, pojadą na koncert do Berlina.

Smirnoff Black Lime&Mint_small– Polakom nie wystarczają już proste schematy zabawy, według których jedyną formą spędzania wieczoru jest wyjście do klubu. Chłoną wszystko co nowe, są otwarci na ludzi i nowe znajomości. Potrzebują nowych bodźców i inspiracji do tego, żeby jak najpełniej korzystać z życia. Koncerty, pokazy mody, wernisaże…  Miasto nie daje nam odpocząć – mamy dostęp do atrakcji, których pragnęliśmy doświadczać od dawna. Jesteśmy kolekcjonerami wrażeń, przemieszczającymi się z miejsca na miejsce, w poszukiwaniu najpiękniejszych przeżyć. – mówi Patryk „Burzka” Burzyński, organizator najlepszych warszawskich imprez, właściciel firmy Warsaw Black.

Jego słowa znajdują potwierdzenie w ankiecie[1] przeprowadzonej przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych dla Smirnoff Black. Odpowiadając na pytanie: W jaki sposób starasz się wspólnie ze znajomymi uatrakcyjnić Wasze imprezy?, Polacy wskazują różne rozwiązania: wspólnie gotują egzotyczne potrawy, wymyślają oryginalne tematy przewodnie, szukają nowych miejsc na zorganizowanie przyjęć. Jednak zdecydowana większość, bo aż 43 proc. z ankietowanych najchętniej urozmaica swoje imprezy poprzez próbowanie nowych rodzajów alkoholi.

Goście przy barze coraz bardziej są zainteresowani eksperymentowaniem ze smakami alkoholi. Przeglądając dostępny asortyment na barze dostrzegają nowości, którymi są zainteresowani – mówi Szymon Szymonik, barman w warszawskim gastrobarze MoMu. – Zauważyłem, że coraz chętniej sięgają po alkohole smakowe. Nadają się one idealnie do picia zarówno w shotach jak i w cocktailach. Wybór smaków jest ogromny – w sklepach i barach można znaleźć wódki w wielu wariantach.  Barman ma tu duże pole do popisu szczególnie, iż wybór alkoholi jest przeogromny. Dzięki temu każdy gość jest w stanie znaleźć smak, jaki akurat jemu odpowiada, a moją rolą jest pod ten smak stworzyć cocktail, po który będzie chciało się wracać. Na bazie wódek smakowych Smirnoff Black można w łatwy sposób samemu w domu tworzyć własne przepisy drinków, eksperymentując ze smakami i łącząc ze sobą rożne składniki – dodaje.

Smirnoff Black Espresso_smallW odpowiedzi na te oczekiwania, Smirnoff wznosi toast za nocne życie polskich miast dwoma nowymi wariantami smakowymi. Aromatyczne Smirnoff Black Espresso – pierwsza wódka o smaku i aromacie kawy, ma symbolizować energię płynącą
z ulic polskich miast, orzeźwiający Smirnoff Black Lime&Mint – inspiracje, których dostarcza nam nocne życie. Nowe smaki Smirnoff Black są propozycją dla tych, którzy chcą doświadczać nocy  w niecodzienny i kreatywny sposób. Polubią je też ci, dla których liczą się niebanalne i zaskakujące rozwiązania, a w nocnym mieście szukają czegoś więcej, niż tylko rozrywki – inspiracji, nowych wrażeń i niebanalnego towarzystwa.

Co więcej, Smirnoff daje Polakom pole, na którym mogą wykazać się swoją kreatywnością i umiejętnością współtworzenia ich nocy. Proponuje swoim konsumentom konkurs, w którym mają oni opisać swoje własne, autorskie imprezy w smakach Espresso i Lime&Mint. Pomysłodawcy najlepszych planów na nocną zabawę w nagrodę pojadą na koncert do najbardziej imprezowego miasta w Europie – Berlina. Więcej szczegółów na stronie: https://apps.facebook.com/ten-moment-gdy/



[1] Badania zrealizowane przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych dla marki Smirnoff Black w dnaich 5-7 listopada 2013 roku metodą CAWI. Grupą docelową badania były osoby w wieku 18-35 lata z 6 największych polskich miast (Kraków, Łódź, Poznań, Trójmiasto, Warszawa i Wrocław). W badaniu łącznie wzięło udział 700 respondentów. Próba została rozdzielona na poszczególne miasta (Warszawa N=200 i N=100 z każdego z pozostałych miast).

 

 

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF