Mamy powody do dumy
Polacy doceniają i coraz chętniej sięgają po szkockie whisky, francuskie koniaki czy kalifornijskie wina. Jak na tym tle wypada trunek o kilkusetletniej tradycji, za którego ojczyznę uważany jest nasz kraj? Według badania ośrodka TNS Polska[1], polskie marki wódek mają się dobrze,napawając nas narodową dumą, jako produkt najwyższej jakości.
60% dorosłych Polaków pijących wódkę1 uważa, że możemy być dumni z najwyższej jakości polskiej wódki.Ponad połowa z nich, wskazała legendarną Żubrówkę wśród polskich marek, dających nam powody do największej chwały.
Powodów do dumy przybywa: wprowadzona w marcu na rynek Żubrówka Czarna, pszeniczna wódka super premium, wkracza do segmentu najbardziej luksusowych wódek, w którym dotychczas nie było żadnej polskiej marki.
Jesteśmy przekonani, że Żubrówka Czarna, czysta wódka pszeniczna, wytwarzana na bazie naturalnych składników pochodzących z Puszczy Białowieskiej, stanie się naszym kolejnym powodem do dumy – mówiMaciej Kwaśniewski, Brand Manager ds. Innowacji.Od wielu lat dobre imię polskich wódek sławi kultowa w wielu krajach „Żubrówka z trawką”, czyli Żubrówka Bison Grass. Teraz nadchodzi czas nowego, ekskluzywnego wariantu, który rozwinie legendę tej marki:na razie w Polsce, ale jesteśmy przekonani, że niebawem także na całym świecie.
Powodów przyszłego sukcesu nowej Żubrówki można upatrywać w jej naturalnym pochodzeniu. 37% badanych przez TNS Polska stwierdziło, że powinniśmy być również dumni z polskiej, czystej, nieskażonej natury, której jednym z przykładów jest, unikalna w skali Europy,Puszcza Białowieska. To właśnie stamtąd wywodzi się Żubrówka Czarna.Woda, z której powstaje, czerpana jest ze źródeł Puszczy. Nowy wariant Żubrówki, jako jedyna wódka w naszym kraju, poddawana jest procesowi filtracji węglem drzewnym, w który zamieniły się białowieskie dęby.Wykorzystywana przy produkcji spirytusu, najwyższej jakości pszenica, pochodzi z polskich pól, a jej ziarna są starannie selekcjonowane. Te skarby natury zamknięte są w wyjątkowej butelce z czarnego, przezroczystego szkła. To dzięki niej Żubrówka Czarna intryguje, tak samo jak pierwotne piękno Puszczy Białowieskiej, będąc naszym nowym powodem do dumy.
[1]Badanie TNS Polska dla CEDC International, realizowane w dniach 11.03-16.03 metodą CAPI na reprezentatywnej próbie n=995 Polaków w wieku 18+
Dodaj komentarz