Jest szansa, że kolorowa przyczepka z charakterystycznym, żółto – zielonym logo stanie się już wkrótce trwałym elementem pejzażu wielu nadmorskich kurortów w naszym kraju. Wszystko za sprawą nowego konceptu największej sieci franczyzowych lodziarni w Polsce – Lody Bonano, które od tego sezonu rozszerzają ofertę współpracy o mobilny punkt sprzedaży – Lodobus.

lodobus_wizkaLodobus to nic innego jak homologowana, jednoosiowa przyczepka o wymiarach 3×2 m, którą można przemieszczać w dowolne miejsce przy pomocy zwykłego samochodu osobowego. Standardowo taka mobilna lodziarnia umożliwia sprzedaż flagowego produktu sieci – popularnych w całym kraju za sprawą tej marki – amerykańskich „świderków”, a dodatkowo pozwala także rozszerzyć ofertę o granity, gofry czy shake’i.

– Pomysł na stworzenie Lodobusa powstał w odpowiedzi na coraz liczniej spływające do nas zapytania oraz oczekiwania potencjalnych franczyzobiorców dotyczące sprzedaży Lodów Bonano właśnie w przyczepkach gastronomicznych – informuje Anna Kiryluk, odpowiedzialna za rozwój sieci franczyzowej Lody Bonano.

Nowa oferta dedykowana jest zarówno dla obecnych franczyzobiorców, którzy chcą od nowego sezonu rozszerzyć swoją sprzedaż o kolejną – tym razem – mobilną lokalizację, ale też dla tych wszystkich, którzy dopiero rozpoczynają przygodę z biznesem franczyzowym.

– Ze względu na charakterystyczną kolorystykę, Lodobus idealnie wpasowuje się w krajobraz nadmorskich kurortów i miejscowości turystycznych, a także plaż, parków czy deptaków. Jest też znakomitym rozwiązaniem na sprzedaż lodów bezpośrednio na parkingach przy centrach handlowych – dodaje.

Pomimo swoich gabarytów, Lodobus wykonano ze specjalnej, warstwowej płyty, co sprawia, że jest stosunkowo lekki i trwały. Przyczepę wyposażono w zabudowę meblową – niezbędne półki, blaty, szafki, ladę i kącik sanitarny. Obrandowany zgodnie z identyfikacją całej sieci Lodobus, posiada rozprowadzoną, gotową instalację elektryczną i wodno – kanalizacyjną z obiegiem zamkniętym.

Koszt zakupu Lodobusa to 25 tys. złotych netto. Cena nie obejmuje maszyny do lodów, której jednak nie trzeba kupować, a wystarczy wydzierżawić na okres trwającego sezonu. Miesięczny koszt franczyzy to 600 zł.

Pierwsza lodziarnia marki Bonano powstała w 2003 roku w Białymstoku. Dziś to największa sieć franczyzowych punktów gastronomicznych w Polsce. W nadchodzącym sezonie, Lody Bonano będą dostępne w ponad 200 miejscach w całym kraju oraz w Chorwacji, Belgii i Anglii. Najpopularniejszym produktem lodziarni są kultowe już „świderki”, dostępne w ponad 30 rodzajach smaków i wielu formach.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF