Launch www marki SuperFish. Graal® chce podbić serca internautów
Grupa Kapitałowa GRAAL, lider branży przetwórstwa ryb w Polsce, wystartowała ze stroną www marki SuperFish.
www.Superfish.pl to element rebrandingu marki SuperFish. Oprócz strony internetowej, marka zyskała także profil na Facebooku.
Strona internetowa www.superfish.pl skierowana jest do konsumentów – fanów ryb w każdej postaci.
Z myślą o nich przygotowano prezentacje nowych produktów SuperFish oraz inspiracje, jak uczynić marynaty rybne gwiazdami każdego spotkania przy stole. Layout strony nawiązuje do odświeżonej linii kreatywnej marki.
– Ryba jako symbol zdrowego stylu życia jest logo naszej firmy. Obecna jest też w nazwie naszej kultowej, odświeżonej właśnie, marki SuperFish. Nowa strona internetowa utrzymana jest biało-błękitnej tonacji kolorystycznej, a błękit SuperFish ma odcień naturalnie kojarzący się z kolorem morza. Odświeżamy nie tylko wygląd marki, ale też nasze podejście do internautów, których chcemy bardziej angażować w kontakt z marką m.in. poprzez nową www i profil na Facebooku – mówi Bogusław Kowalski, Prezes Zarządu i twórca Grupy Kapitałowej Graal.
Nowe marynaty rybne SuperFish to estetycznie opakowane produkty bez konserwantów, sztucznych barwników, substancji zagęszczających i słodzących, a także wolne od GMO. Nowe receptury i smaki SuperFish odpowiadają na potrzeby osób dbających o zdrowie, poszukujących wartościowych odżywczo produktów w innowacyjnych połączeniach smakowych.
Dodaj komentarz