Grupa Kapitałowa GRAAL, lider branży przetwórstwa ryb w Polsce, wystartowała ze stroną www marki SuperFish.

superfish_logotypwww.Superfish.pl to element rebrandingu marki SuperFish. Oprócz strony internetowej, marka zyskała także profil na Facebooku.

Strona internetowa www.superfish.pl skierowana jest do konsumentów – fanów ryb w każdej postaci.
Z myślą o nich przygotowano prezentacje nowych produktów SuperFish oraz inspiracje, jak uczynić marynaty rybne gwiazdami każdego spotkania przy stole. Layout strony nawiązuje do odświeżonej linii kreatywnej marki.

Ryba jako symbol zdrowego stylu życia jest logo naszej firmy. Obecna jest też w nazwie naszej kultowej, odświeżonej właśnie, marki SuperFish. Nowa strona internetowa utrzymana jest biało-błękitnej tonacji kolorystycznej, a błękit SuperFish ma odcień naturalnie kojarzący się z kolorem morza. Odświeżamy nie tylko wygląd marki, ale też nasze podejście do internautów, których chcemy bardziej angażować w kontakt z marką m.in. poprzez nową www i profil na Facebooku – mówi Bogusław Kowalski, Prezes Zarządu i twórca Grupy Kapitałowej Graal.

Nowe marynaty rybne SuperFish to estetycznie opakowane produkty bez konserwantów, sztucznych barwników, substancji zagęszczających i słodzących, a także wolne od GMO. Nowe receptury i smaki SuperFish odpowiadają na potrzeby osób dbających o zdrowie, poszukujących wartościowych odżywczo produktów w innowacyjnych połączeniach smakowych.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF