Po raz dziesiąty dziennik „Rzeczpospolita” opublikował Ranking Najcenniejszych Polskich Marek. Znalazło się w nim 330 marek, w tym dwie marki produktów mleczarskich, Łaciate oraz Milko produkowane przez SM MLEKPOL. W rankingu mocy marek Łaciate zajęło miejsce 9, a według klasyfikacji wartości 40. Milko natomiast miejsce 269. W porównaniu z ubiegłoroczną edycją rankingu obydwie marki zajęły wyższe pozycje.

W poszczególnych podkategoriach Łaciate zajęło następujące pozycje:

  • Ranking mocy marek – 9 miejsce

  • Najsilniejsze marki 2013 – 18 miejsce

  • Najczęściej wybierane marki – 28 miejsce

  • Świadomość marki – 48 miejsce

  • Priorytet w świadomości – 50 miejsce

  • Postrzegana jakość – 16 miejsce

  • Lojalność klientów – 12 miejsce

  • Prestiż – 34 miejsce

Miejsce w rankingu jest dużym wyróżnieniem i prestiżem. Ranking zawiera wiele różnych kategorii marek, między innymi: telekomunikacja, handel, usługi, produkty alkoholowe i żywnościowe. Na podium Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek niezmiennie utrzymały się Orlen, PKO Bank Polski oraz Biedronka.

łac

Łaciate i Milko to najbardziej znane marki produktów mleczarskich w Polsce, wytwarzanych przez SM MLEKPOL. Marka Łaciate funkcjonuje na rynku od 1996 roku, wielokrotnie reklamowana w mediach, posiada bogate portfolio zawierające mleko, masło, śmietany i śmietanki, serki śmietankowe, znane i doceniane przez konsumentów.

SM MLEKPOL właściciel marki Łaciate, od lat jest niekwestionowanym liderem polskiej branży mleczarskiej.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF