Wspólny projekt Baileys i Philipa Treacy’ego otwiera nowy etap w życiu marki. Nadszedł czas, żeby Baileys w pełni wyraziła swoją osobowość. Tak jak kobiety, które ją wybierają.

Baileys jest kobietą. Ma swoje tajemnice, inspiruje i uwodzi. Oczarowała także Philipa Treacy’ego, znanego z awangardowego stylu, który stworzył dla niej niepowtarzalną kreację. Butelka wykonana z barwionego na głęboki fiolet szkła z fantazyjną etykietą, na której widnieje motyw wielobarwnej tiary, to nowe wcielenie klasycznego opakowania Baileys. Mieniąca się feerią barw tiara oddaje wszystkie twarze kobiecości – pełnej pasji kobiety, bezpretensjonalnej dziewczyny, czasem stylowej damy.

 

 

Całości kolekcji dopełnia tiara, będąca odzwierciedleniem wzoru na butelce, której światowa premiera odbyła się podczas jesiennej edycji London Fashion Week i zbiegła się w czasie z pierwszym od ponad dekady pokazem artysty.

 

Moje kapelusze wybierają przede wszystkim pewne siebie, odważne i niebojące się podkreślania swoich atutów kobiety. Baileys to marka, z którą bardzo łatwo mogą się identyfikować.  Nasz projekt pozwala jeszcze pełniej uchwycić istotę i magię kobiecości – powiedział Philip Treacy o współpracy
z Baileys.

 

Baileys jest jak współczesne kobiety – ma jednocześnie subtelny wdzięk i wyrazisty charakter. Teraz, dzięki limitowanej edycji Baileys by Philip Treacy kobiety mogą połączyć uwielbiany przez nie, niepowtarzalny smak likieru z niezwykle kobiecym, utrzymanym w duchu glamour opakowaniem – powiedziała Agnieszka Lewandowska, Brand Manager portfolio likierów w Diageo Polska.

 

W Polsce pierwsza odsłona Baileys by Philip Treacy miała miejsce 9 listopada w warszawskim showroomie Pomada Fashion Office. Na wyjątkową kolekcję, która zaprezentowana została zaproszonym gościom, składają się nie tylko butelka z limitowanej edycji i tiara zaprojektowane przez Philipa Treacy’ego dla Baileys, lecz także cztery modele kapeluszy projektanta, które pokazują różne oblicza nowoczesnej kobiety. W ten sposób marka kreśli w Polsce swój nowy, kobiecy wizerunek.

Jakie są twarze kobiety Baileys?

 

Dzikość serca – Black Veil Bow

 

Żyje całą sobą, wszędzie jej pełno. Energiczna, szczera i bezpretensjonalna. To dziewczyna, która bawi się modą, ciągle poszukuje nowych sposobów na wyrażenie swojej niebanalnej osobowości. Nie przeoczysz jej, kiedy będzie przechodzić obok. Zakochasz się w jej nieco nonszalanckim stylu
i błysku w oku.

Klasyka w nowoczesnym wydaniu – Papal Pointed Disc

To kobieta, która wie, czego chce, a że często zmienia zdanie… cóż, sprzeczności sprawiają, że życie jest bardziej interesujące. Ma w swojej szafie małą czarną, kilka par szpilek i kilka tajemnic, które dodają jej dojrzałości, ale nie lat. Życie to dla niej ocean szans, z których nie zamierza rezygnować.

Crème de la crème – Oyster in Lace with Flower

Gdziekolwiek się pojawi, skupia na sobie uwagę innych. Jej naturalny wdzięk, subtelność i elegancja sprawiają, że wszyscy traktują ją jak damę. Na wieczornych przyjęciach błyszczy w towarzystwie. Każdy chce z nią zamienić słowo. Budzi zainteresowanie kobiet i mężczyzn.

Diament i szmaragd – Feathered Treacy

Dziewczyna, kobieta i dama – tajemniczy mariaż sprzeczności. Twarda jak diament, kryje w sobie wszystkie kolory tęczy. Czasem ciepła i empatyczna, innym razem zdystansowana, jednocześnie delikatna i silna, klasyczna i awangardowa. Czuje się obywatelką świata, kocha kino i książki, otacza się ciekawymi ludźmi. Nie boi się marzyć i wierzy, że wszystko jest możliwe. To jej czas!

 

Nazwisko Philipa Treacy’ego to symbol ponadczasowego piękna i elegancji. Nakrycia głowy, jakie powstają w jego pracowni są unikatowe i charakteryzują się nieskończoną gamą wzorów, inspiracji, stylistycznym wyczuciem i niepowtarzalnym szykiem, a jednocześnie tworzą śmiałe, dzikie formy
o niestandardowych kształtach. Na całym świecie istnieje zawsze tylko kilka sztuk pojedynczego modelu każdego kapelusza, które trafiają w ręce wyjątkowych klientek.

 

Nową odsłonę Baileys podziwiać przyszli: Agnieszka Więdłocha, stylistki Anna Męczyńska, Zosia Ślotała, Małgorzata Vasina, która stylizuje m. in Monikę Brodkę, projektanci Izabela Łapińska oraz Bartek Michalec z Zuo Corp. Wśród zaproszonych gości byli także ilustratorka Anna Halarewicz, dziennikarze modowi i blogerki.

 

Kolekcję Baileys by Philip Treacy można oglądać i wypożyczać do sesji zdjęciowych do końca grudnia 2012 r. Kapelusze z kolekcji będzie można wygrać w konkursie, który zostanie zorganizowany przez markę Baileys w styczniu 2013 r. Baileys w limitowanych butelkach projektu Philipa Treacy’ego dostępny jest w polskich sklepach od początku listopada.

 

***

 

Odpowiedzialne spożywanie alkoholu

Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie.  Informacje na temat działań firmy Diageo na rzecz odpowiedzialnego picia alkoholu na www.pijrozwaznie.pl

 

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF