Pozytywna energia, radość, autentyczność i niepowtarzalna skala – to wyróżniki nowej kampanii Tymbarku.

Pracownicy Tymbarku ruszają w miastoNajświeższa kampania marki to wyjątkowa relacja z unikalnej, ogólnopolskiej akcji „Jabłka Tymbark z Polskich Sadów”, podczas której ponad 2000 pracowników i partnerów handlowych firmy Tymbark oraz ich rodzin i bliskich rozdało aż pół miliona jabłek. Uczestnicy akcji wyruszyli na ulice 50 miast w całej Polsce oraz 2 miast na Litwie, by poczęstować  mieszkańców pysznymi jabłkami pochodzącymi z polskich sadów. To właśnie z takich owoców, dostarczanych przez sprawdzonych dostawców, powstają soki 100% Tymbark, które wyróżnia najwyższa jakość i doskonały smak. Film obrazuje przygotowania oraz przebieg eventu,  trafnie oddając wyjątkową atmosferę akcji i pozytywny nastrój, który udzielał się wszystkim uczestnikom wydarzenia, a także częstowanym przechodniom.

Kampania jest emitowana w serwisach VOD oraz You Tube.

Zapraszamy do obejrzenia filmu:

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF