Milla Jovovich zaprojektowała dla BAILEYS®  bransoletkę inspirowaną kobiecym charakterem najbardziej znanego na świecie likieru.

22.10.2013, Warszawa:  Dla wszystkich kobiet z charakterem, BAILEYS® i Milla Jovovich stworzyły wyjątkowy projekt. Jest nim bransoletka, która wyraża autorską definicję kobiecości gwiazdy. W ten sposób marka świętuje wprowadzenie nowej butelki – czarnej, smukłej i eleganckiej. Zestaw BAILEYS® z bransoletką  będzie można kupić od początku listopada w wybranych sklepach, w regularnej cenie produktu.

image001Światowej sławy gwiazda zaprojektowała luksusową bransoletkę, która nawiązuje do nowej odsłony kobiecego likieru BAILEYS®. Marka wykorzystując talent i osobowość gwiazdy, zdradza, co jest według niej esencją kobiecości.

„Dzięki współpracy z BAILEYS® miałam okazję wyrazić, poprzez modę, moją definicję współczesnej kobiecości. Inspiracją do stworzenia bransoletki było dla mnie eleganckie połączenie kremowej barwy likieru zamkniętego w czarnej, smuklej butelce BAILEYS®  oraz siła i charakter kobiecej natury. Podczas pracy nad projektem wyobrażałam sobie kobietę, która ma niepowtarzalną osobowość i zna swoją wartość. Jest zarazem elegancka i stylowa, inteligentna i ambitna, zdeterminowana i silna. Emanuje wewnętrznym blaskiem, kiedy spełnia swoje marzenia. Może osiągnąć wszystko, czego pragnie. Tak właśnie widzę kobietę BAILEYS®powiedziała Milla Jovovich o współpracy z BAILEYS®

Bransoletka wykonana jest z miękkiej beżowej skóry i ma formę paska, który nosi się owijając go kilkukrotnie wokół nadgarstka. Uzupełnieniem minimalistycznego projektu jest okrągła, złota zawieszka z wygrawerowanym nazwiskiem projektantki.

image004Ten elegancki i ponadczasowy projekt jest interpretacją stylu nowoczesnej kobiety.

„Niezwykle cieszę się ze współpracy BAILEYS® oraz Milli Jovovich, która jest uosobieniem fascynującej złożoności charakteru współczesnej kobiety. To jednocześnie dziewczyna z charakterem, kobieta z zasadami i dama z klasą. Dzięki temu projektowi BAILEYS® będzie mogła oddać w ręce Polek wspaniały prezent – luksusową bransoletkę BAILEYS® by Milla Jovovich, która jest esencją współczesnej kobiecości” – powiedziała Agnieszka Lewandowska Senior Brand Manager Female Portfolio Poland and Eastern Europe w Diageo Polska.

Więcej szczegółów na temat planów marki polskie konsumentki poznają pod koniec tego roku.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF