W października rusza kampania reklamowa Babeczki z kubeczka Dr. Oetkera – NOWOŚCI w portfolio Słodkiej Chwili – lidera deserów jednoporcjowych z torebki[1]. W kampanii wykorzystana zostanie telewizja oraz internet,  by dotrzeć do szerokiego grona konsumentów. Reklama  ma na celu komunikację NOWOŚCI – Babeczki  z kubeczka – gotowej w 1 minutę – dzięki innowacyjnemu przygotowaniu w mikrofalówce.

Od września, dzięki Babeczce z kubeczka Dr. Oetkera, każdy będzie mógł w minutę przygotować sobie zupełnie nową, pachnącą i gorącą babeczkę. Niewiarygodne, a jednak ! Przygotowanie Babeczki z kubeczka jest bardzo proste – wystarczy wsypać zawartość torebki do kubka, dodać cztery łyżki mleka lub wody, całość energicznie wymieszać i wstawić na minutę do mikrofalówki. Tylko babeczkę z kubeczka Dr. Oetkera można zjeść na dwa sposoby: albo łyżeczką prosto z kubeczka, albo wyłożyć na talerzyk.

14

Babeczka z kubeczka jest przeznaczona dla osób, które mając wiele codziennych obowiązków, zajęć czy  hobby chcą znaleźć kilka chwil na sprawienie sobie małej przyjemności. Babeczka z kubeczka będzie zawsze pod ręką,  gdy ma się ochotę na coś słodkiego, umili też chwile przed telewizorem podczas ulubionego filmu czy serialu. Babeczka z kubeczka będzie doskonała również w pracy, czy podczas nauki,  gdy ma się ochotę  na chwilę przerwy.  Produkt dostępny jest w trzech różnych smakach: klasycznie czekoladowym, czekoladowo-orzechowym i czekoladowym z orzeźwiającą nutą pomarańczy.

 

[1] [1] udziały wartościowe 52 %, Nielsen, MAT JJ14

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF