Czysty żywioł – nowa odsłona Żubrówki Białej
Żubrówka Biała, lider polskiego rynku wódki[1], od marca dostępna jest w nowej butelce.Odświeżone opakowanie podkreśla najważniejsze cechy legendarnej Żubrówki – jej krystaliczną czystość, naturalność, łagodny smak i moc inspirowaną Puszczą Białowieską.
Nowa, smuklejsza i wyższa butelka Żubrówki Białej,zaprojektowana została w eleganckim i nowoczesnym stylu. Powiększone grawery,przedstawiające żubra i trawę żubrową, to jej główne wyróżniki, nawiązujące do długiej tradycji marki. Żubrówka Biała otrzymała też unikalną zakrętkę z grawerem z nazwą marki oraz nową, oszronioną etykietę w naturalnych, zimowych barwach. Komunikacja nowego opakowania wsparta będzie kampanią „Czysty żywioł”, które podkreśla cechy Żubrówki – krystaliczną czystość i naturalność – oraz nadaje marce dynamizmu, energii i żywiołowości.
Zgodnie z hasłem nowej kampanii, wprowadzone zmiany mają przede wszystkim wyróżnić dziedzictwo tętniącej życiem Puszczy Białowieskiej, miejsca nieskalanej przyrody i nieposkromionej dzikości. „Czysty żywioł” to także podkreślenie lubianych przez konsumentów cech Żubrówki Białej: krystalicznego charakteru wódki oraz jej najwyższej jakości. Jesteśmy przekonani, że konsumenci docenią nową odsłonę marki – mówi Anna Banaszek, Junior Brand Manager Żubrówki Białej.
Czerpiąca z bogactwa Puszczy Białowieskiej Żubrówka Biała, to krystalicznie czysta wersja cenionej na całym świecie Żubrówki,jednej z najpopularniejszych i najbardziej znanych polskich marek. Żubrówka w zeszłym roku została 3. wódką na świecie pod względem sprzedaży. Doceniana przez zagranicznych konsumentów, od ponad roku jest też liderem polskiego rynku wódek czystych[2]. Stale umacnia swoją dominującą pozycję, a jej sprzedaż rośnie w rekordowym tempie – w 2015 roku osiągnęła ponad 100 milionów butelek.
Wprowadzenie na rynek Żubrówki Białejw nowej odsłonie opiera się na kampaniipod hasłem „Czysty żywioł”. Wspierane będzie ekspozycjami i materiałami POS w sklepach i najlepszych lokalach.Kampania dodatkowo opierać się będzie na działaniach PR oraz komunikacji w mediach społecznościowych i prasie.
Nowa Żubrówka Białajest dostępnaw sprzedaży od marca w pojemnościach 100, 200, 500, 700 i 1000ml. Rekomendowane ceny w kanale handlu tradycyjnego to: 100ml 5,79zł, 200ml 10,39zł, 500ml 21,79zł; 700ml 33,49zł i 1000ml 43,99zł.
[1]CEDC za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Duże, Średnie i Małe sklepy spożywcze, Sklepy winno-cukiernicze), udział wolumenowy w latach 2013, 2014, 2015, Kategoria wódki.
[2]J.w.
Dodaj komentarz