Sphinx, sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska, wprowadza nową kartę deserową „Sphinx Café”. Wśród propozycji pojawiły się czekoladowe nowości w postaci napojów i deserów przygotowywanych na bazie prawdziwej gorzkiej czekolady. Oferta „Sphinx Café” dostępna jest we wszystkich lokalach sieci w Polsce.

1– Goście restauracji Sphinx bardzo cenią sobie nasze desery, co potwierdzają zrealizowane na rzecz sieci badania. Wynika z nich bowiem, że 88% klientów, którzy skorzystali z oferty deserowej Sphinx, przyznaje, iż spełnia ona ich oczekiwania. Jednocześnie co trzecia osoba (32%) w tej grupie uważa, że podawane desery są nawet lepsze niż mogli się spodziewać. Są one doceniane nie tylko za smak, ale i za wielkość porcji – dla 92% gości spełniamy oczekiwania w tym zakresie. Co więcej w odniesieniu do estetyki podania deserów ten odsetek sięga 100%. Tak pozytywne głosy niezmiernie nas cieszą. Nie spoczywamy jednak na laurach i cały czas pracujemy nad deserowym menu, by jeszcze bardziej wpisać się w potrzeby naszych klientów – mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należy sieć Sphinx.

– W ramach najnowszej odsłony Sphinx Café dla gości przygotowaliśmy kilka propozycji w oparciu o oryginalną, gorzką czekoladę. W związku z tym, że powszechnie znana jest ze swoich poprawiających nastrój właściwości, szczególnie w okresie jesienno-zimowym nie mogło zabraknąć jej w naszym menu. Zachęcamy więc do próbowania naszych czekoladowych nowości – dodaje Dorota Cacek.

Z najnowszych propozycji „Sphinx Café” zamówić można czekoladę przygotowywaną w tradycyjny sposób z oryginalnej gorzkiej czekolady, podawaną na gorąco z bitą śmietaną i posypaną wiórkami czekoladowymi. Deser ten dostępny jest również w wersji z purée z gruszek oraz bitą śmietaną. Ponadto na klientów czekają też serwowane na zimno musy. Do wyboru są aksamitny mus czekoladowy z bitą śmietaną, a także czekoladowo-tropikalny i czekoladowo-gruszkowy, czyli delikatne połączenie aromatycznej gorzkiej czekolady z owocowym, tropikalnym purée bądź purée z gruszek, również podawane z bitą śmietaną. Wśród nowości po raz pierwszy pojawił się też delikatny sernik z cząstkami brzoskwiń.

Badania opinii na temat restauracji Sphinx na polskim rynku gastronomicznym przeprowadzono przez TNS Polska na zlecenie Sfinks Polska w marcu 2015 r. na próbie regularnych klientów restauracji Sphinx (n=354) w wieku od 15 lat.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF