Chipsy i telewizory, czyli zakupy przed Mundialem
Telewizory, przekąski i zimne napoje – sprzedaż tych produktów napędzają mistrzostwa świata w piłce nożnej. I choć w przeciwieństwie do Euro 2012, tym razem nie zobaczymy biało-czerwonych flag na trybunach, to i tak zainteresowanie Polaków „mundialową” ofertą jest spore.
Polscy kibice tradycyjnie najliczniej obserwować będą mistrzostwa w pubach czy w gronie znajomych. Jakich produktów z pewnością nie zabraknie na stołach fanów futbolu? Najpopularniejszą przekąską są chipsy, drugie miejsce podium zajmują paluszki, zaś brązowy medal trafia do orzeszków – tak wynika z analiz sprzedaży sieci Tesco.
Oczekiwanie na Mundial okazuje się być dobrą wymówką dla zakupu… nowego telewizora. Sprzedaż dostępnych w Tesco telewizorów Technika, wsparta promocją cenową, wzrosła w pierwszym tygodniu czerwca o ponad 200 procent! Duża popularnością cieszy się także aktualna oferta Tesco, które przeceniło wszystkie telewizory Samsung o 1/4.
W ofercie nie brakuje produktów najbardziej kojarzących się z futbolowym wydarzeniem roku, czyli piłek. Poza piłkami z logo mistrzostw, Tesco oferuje na wyłączność piłki z autorskiej kolekcji legendy futbolu – Brazylijczyka Pele.
Tegoroczne święto sportu nie przyćmi jednak zakupowego szaleństwa przy okazji Euro 2012. Dwa lata temu masowo zaopatrywaliśmy się we flagi, kapelusze czy peruki w narodowych barwach. W trakcie mistrzostw 2012 roku, w sklepach Tesco polscy kibice kupowali dziennie nawet 10 tysięcy biało-czerwonych koszulek.
Dodaj komentarz