Jeden z największych producentów wódki na świecie wprowadza na rynek Żubrówkę Paloną – leżakowaną w polskich dębowych beczkach po nalewach wiśniowych, otwierającą nową kategorię alkoholi mocnych w Polsce.

Wprowadzona na rynek Żubrówka Palona zestawiana jest na bazie niepowtarzalnej receptury, wykorzystującej między innymi whiskey. Dzięki leżakowaniu w polskich dębowych beczkach po nalewach wiśniowych wytwarzanych w Białymstoku, Żubrówka Palona zyskuje bursztynowy kolor, zbalansowaną słodycz i posmak owoców, przy jednocześnie wytrawnych akcentach.

Żubrówka Palona wpisuje się w zyskującą na popularności kategorię alkoholu łatwego w konsumpcji czyli idealnie sprawdzającego się w wersji saute, bez dodatków w postaci soków, napojów gazowanych czy składników typowych dla koktajli. Sprawdza się zarówno w shotach, jak i serwowana w sposób typowy dla whiskey, czyli z lodem. Co bardzo istotne, produkt nie przypomina smakiem popularnych wódek smakowych. Zgodnie z zamysłem twórców, konsumenci Żubrówki Palonej nie znajdą analogicznego smaku w żadnym produkcie dostępnym na rynku alkoholi mocnych.

„Od pewnego czasu obserwujemy intensywny wzrost konsumpcji wódek smakowych i alkoholi z segmentu brown spirits. Żubrówka Palona wpisuje się częściowo w oba te segmenty i wierzymy, że stworzy nową kategorię mocnych alkoholi. Dzięki technologii leżakowania w dębowych beczkach, nabiera nietypowych nut smakowych, których poszukuję konsumenci brązowych alkoholi. Pracując nad recepturą Żubrówki Palonej korzystaliśmy z doświadczenia technologicznego i jakościowego naszej destylarni w Białymstoku, a także filozofii, która przyświecała opracowaniu tradycyjnej Żubrówki Bison Grass, czyli tworzenia produktów całkowicie nowych i wyjątkowych dla konsumenta.”  – mówi Paweł Gręda-Szarzyński, Kierownik Marki Żubrówka.

Żubrówka Palona dostępna jest w sklepach handlu tradycyjnego i nowoczesnego od maja br. Sugerowana cena to 28 zł za pojemność 500 ml. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszyć będzie kampania w prasie handlowej, działania PR, materiały POS oraz aktywności w social media.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF