Bakalland startuje z ogólnopolską kampanią reklamową bakalii. Akcja została przygotowana we współpracy z agencją Fat Baby oraz domem mediowym MEC.

Bakalland, lider na rynku markowych bakalii w Polsce w przedświątecznej kampanii promuje swoje flagowe produkty – bakalie. Już 15 listopada, w spotach reklamowych firmy ponownie pojawia się doskonała, lekko magiczna pani domu.

Bakalland wykorzystuje potencjał głównej bohaterki filmu reklamowego z 2011r. (kampania mas krówkowych, która osiągnęła bardzo dobre wyniki). Jej postać, bardzo pozytywnie odbierana przez konsumentki, buduje zaufanie i nowoczesny wizerunek firmy Bakalland – mów Milena Wysokińska, Marketing and R&D Manager w firmie Bakalland.

Akcja, skierowana jest zarówno do nowoczesnych, jak i tradycyjnych pań domu. Ma na celu przekonanie konsumentów do najwyższej jakości bakalii Bakalland, które są tak pyszne, że… „zaniemówisz”. W spocie podkreślono doskonałą renomę bakalii Bakalland i eksperckość producenta. Wyraźnie podkreślono walory jakościowe i smakowe bakalii Bakalland oraz fakt, że są one warte swojej ceny.

Kampania ma charakter ogólnopolski. Jest oparta na silnych działania ATL, które obejmują: TV – największe stacje telewizyjne oraz kanały tematyczne, prasę konsumencką i branżową, a także Internet oraz PR. W ramach niestandardowych aktywności firma rozpocznie także działania field marketingowe: loterię konsumencką „Bakalmat – Pieniądze od Bakalland” oraz program lojalnościowy dla partnerów handlowych.

Za stworzenie strategii komunikacji oraz kreacji kampanii odpowiada agencja Fat Baby, za produkcję i post-produkcję spotów TV – Papaya Films i Lunapark. Planowanie i zakup mediów zlecono domowi mediowemu MEC, a działaniami PR zajęła się agencja Media Forum.

*Źródło: Panel Handlu Detalicznego, Nielsen, MAT JJ 2012

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF