Absolwent Jeżyna i Absolwent Śliwka to propozycje jednej z najpopularniejszych marek alkoholowych w Polsce. Nowe warianty uzupełniają bogate portfolio Absolwenta o tradycyjne smaki polskich owoców.

absolwent Jak pokazują dane sprzedażowe,  kategoria wódek smakowych sukcesywnie zyskuje uznanie w oczach konsumentów, którzy coraz chętniej sięgają po trunki o owocowym aromacie, szczególnie w mniejszych opakowaniach. Absolwent Jeżyna i Absolwent Śliwka, nowe propozycje w portfolio marki, to owoce doskonale znane polskim konsumentom. Jeżyna to unikalny, niedostępny dotąd na rynku smak. Ta nowa wódka charakteryzuje się wyraźną, głęboką barwą i naturalnym, lekko cierpkim i orzeźwiającym smakiem. Druga z nowości, Śliwka, to kombinacja słodyczy i kwaskowatości, z lekką goryczą pestki.

„Jesteśmy przekonani, że poszerzając ofertę Absolwenta o nowe smaki Jeżyny i Śliwki trafimy w gusta konsumentów. Jak pokazują nasze badania, oczekują oni nowych, unikalnych wariantów, nieznanych dotąd na szerszą skalę w segmencie wódek smakowych. Śliwka i jeżyna, owoce dobrze znane konsumentom , będą idealną propozycją na jesień, kiedy poszukują oni mniej słodkich smaków.” mówi Klaudia Krupicz, Brand Manager marki Absolwent.

 Wprowadzenie nowych smaków Absolwenta wspierane jest materiałami POS i komunikacją w prasie handlowej. Jeżyna i Śliwka dodatkowo wspierane będą kampanią na Facebooku oraz działaniami PR.

Nowe smaki, Absolwent Jeżyna i Absolwent Śliwka dostępne będą w sprzedaży od końca pierwszej połowy września w kanałach handlu tradycyjnego i nowoczesnego w pojemościach 100ml i 200ml. Rekomendowane ceny to 100ml 4,69 zł; 200ml 8,99 zł.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF