Każdy dzień ma swój rytm, który wpływa na nasze emocje i humor. Jak w muzyce, bywa stały lub zmienny, wolny lub szybki, ale zawsze wyznaczają go niezmienne elementy, np. posiłki. Nadchodzącej jesieni marka WINIARY przekonuje, że pyszna zupa może być charakterystyczną nutą, współbrzmiącą z każdą porą dnia.

Już w październiku pod hasłem „Zupa w Twoim rytmie!” rusza trzecia edycja kampanii „Zupy to nasza specjalność”. W serwisie www.WINIARY.pl/zupytonaszaspecjalnosc miłośnicy zup znajdą m.in. zbiór informacji na temat wpływu zupy i muzyki na rytm dnia, psychoquiz „Jaką zupą jesteś?”, porady dla rodziców małych „niejadków”, mnóstwo przepisów na smaczne zupy oraz konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

 

Zupa to doskonały posiłek na każdą porę dnia – zarówno na lunch w pracy, obiad
z rodziną, podwieczorek z przyjaciółmi, jak i kolację. Można ją szybko i łatwo ugotować, a z całej gamy smaków wybrać ten, który współgra z charakterem, samopoczuciem, humorem lub odpowiada potrzebie danej chwili. Jak wynika z badań „Zupy mówią” przeprowadzonych na zlecenie marki WINIARY, zupy kojarzone są z różnymi uczuciami
i nastrojami. Np. czerwone, czyli pomidorowa i barszcz czerwony, kojarzone
są z miłością, przyjaźnią, namiętnością i radością. Rosół, który często gości na stole podczas spotkań rodzinnych, jest symbolem troski i opieki i przywołuje na myśl bliskich
i przyjaciół[1].

Głównym celem kampanii „Zupy to nasza specjalność” jest promowanie zupy jako wartościowego posiłku na każdą okazję. Tegorocznym hasłem „Zupa w Twoim rytmie!” marka WINIARY zachęca do jedzenia zup zawsze wtedy, gdy mamy na to ochotę, zgodnie z własnym trybem życia i przyzwyczajeniami. Jeśli w ciągu dnia brakuje czasu na zjedzenie czegoś pożywnego,
a głównym posiłkiem jest kanapka, warto przygotować pyszną kolację z zupą w roli głównej. Marka WINIARY podpowiada również, jak przyprawami i innymi dodatkami „nastroić” ulubioną zupę, by dopasować ją do samopoczucia w danej chwili. Tradycyjna pomidorowa z kulkami mozzarelli smakuje łagodnie, a po dodaniu do niej chilli zyska pikantny smak, który pobudzi wszystkich spragnionych mocniejszych wrażeń.

 

Zupa w Twoim rytmie w internecie

 

Kolejna edycja kampanii to również nowa odsłona serwisu www.WINIARY.pl/zupytonaszaspecjalnosc. Jego główną zakładką będzie „Zupa w Twoim rytmie”, w której znajdą się porady, jak wkomponować zupę w indywidualny rytm dnia
i jak wiele łączy ją… z muzyką! Nastrój w danej chwili ma bowiem wpływ zarówno na wybór odtwarzanej muzyki, jak i na to, czy ugotujemy łagodną pomidorową, czy pikantny barszcz czerwony. W zakładce Psychotest dostępny będzie quiz, który pomoże odpowiedzieć na pytanie, jaka zupa pasuje do określonego typu osobowości
i stylu życia. Dzięki prostej zabawie użytkownicy serwisu odkryją, czy są jak radosny rosół czy też łagodna jarzynowa. Część „Zupa dla brzdąca” zostanie skierowana do rodziców małych „niejadków”. Dzięki niej poznają wskazówki eksperta oraz ciekawe przepisy na zabawne zupy dla dzieci, które w nieszablonowy sposób pomogą zachęcić najmłodszych do jedzenia. W październiku, czyli tradycyjnym już „Miesiącu zup” marki WINIARY, codziennie w zakładce „Zupa na dziś” pojawią się nowe przepisy na „pozytywnie nastrojone zupy”. Marka WINIARY przygotuje także wyjątkowy konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.

 

Pozytywnie nastrojona zupa przez cały rok

 

W październiku, zostanie wydana trzecia edycja kalendarza, w którym rok będzie trwać od października 2012 r. do września 2013 r. Znajdą się w nim wskazówki i ciekawostki,
jak pozytywnie „nastroić” zupy i jak dzięki nim wprowadzić odpowiednią atmosferę.
W każdym miesiącu porady będą nawiązywać do innych aspektów rytmu życia,
np. muzyki, sportu, pracy, rodziny. Kalendarz będzie można otrzymać, biorąc udział
w konkursach internetowych, a także w promocjach konsumenckich organizowanych przez markę WINIARY.

 

 

Trzecią edycję kampanii „Zupy to nasza specjalność” będą wspierać działania w mediach oraz PR. Kampanię PR powierzono agencji Fleishman-Hillard Sp. z o.o. Za przygotowanie strony internetowej „Zupy to nasza specjalność” odpowiadają agencje Lemon Sky Sp.
z o.o. oraz Fleishman-Hillard Sp. z o.o. Kampanii będą towarzyszyć również działania
w sieciach handlowych.



[1] Badanie „Zupy mówią”, PBS DGA, wrzesień 2010.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF