Najnowszy produkt Bakalland – Żurawina z sokiem z granatu zajął pierwsze miejsce w kategorii „Produkty do pieczenia ciast, bakalie” w Konkursie „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich”. Dodatkowo w konkursie wyróżniony został drugi produkt Bakalland – baton zbożowy BA! 5 bakalii w kategorii „słodkie przekąski”. Gala wręczenia nagród odbyła się w Warszawie 21 maja 2015 roku.

zurawina z granatem BakallandW tegorocznej, piątej już edycji konkursu „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” o prestiżowe statuetki walczyło ponad 330 produktów. Tytuł i prawo do umieszczenia logo „Złoty Paragon” jest wynikiem niezależnych badań przeprowadzonych przez TNS OBOP[1], w którym detaliści wskazywali najbardziej sprawdzone, godne zaufania produkty. Ankiety konkursowe prezentujące zgłoszone produkty zostały wysłane do właścicieli sklepów wraz z lutowym wydaniem miesięcznika Hurt & Detal.

Żurawina z sokiem z granatu to zupełna nowość marki Bakalland, promowana wizerunkiem ambasadorki marki Katarzyny Bujakiewicz. Idealne rozwiązanie na zdrową przekąskę, kreatywny dodatek do wiosennych sałatek, urozmaicenie wypieków, bądź słodki dodatek do wytrawnych potraw. Z kolei batony zbożowe BA! 5 bakalii to kompozycja najwyższej jakości soczystych bakalii: moreli, śliwki, rodzynek, żurawiny i jabłka, połączonych z polskimi zbożami. Stanowi naturalne źródło potasu, wspierającego funkcjonowanie układu nerwowego oraz błonnika. To doskonała propozycja na drugie śniadanie, czy przekąskę między posiłkami.

Nagroda_Zloty_Paragon„Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” to kolejne wyróżnienie dla marki Bakalland. W tym roku linia produktów BA! została doceniona w  plebiscycie „Produkt Roku. Innowacja Roku 2015″, a także  zdobyła brązowy medal w kategorii PRZEKĄSKI w plebiscycie „Najlepszy Produkt 2015 – Wybór Konsumentów”. Kolejną nagrodą było zdobycie tytułu „DOBRA MARKA 2014/2015 – Jakość, Zaufanie, Renoma” w kategorii: artykuły spożywcze – Bakalie konfekcjonowane.

Wszystkie wyróżnienia potwierdzają bardzo dobrą opinię konsumentów o marce Bakalland i stojącą za tym wysoką rozpoznawalność marki, która przekłada się na decyzje zakupowe Polaków i wysoką rotację produktów.

[1] Badanem została objęta reprezentatywna, ogólnopolska, grupa respondentów, licząca 700 osób. Dane pochodziły ze wszystkich formatów sklepów oraz pełnego zakresu geograficznego kraju na podstawie ankiet papierowych.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF