Jego ekscelencja FRUGO śmiało przyjmuje nowe oblicze, prezentującmocno limitowaną złotą barwę. Nowy kolor skrywa w sobie również kompletnie nowy smak, serwując orzeźwiające połączenie złotych jabłek i mięty. To jednak tylko początek świeżych wiadomości ze świata kolorowej marki! Już teraz wyłącznie w sieci Biedronka dostępne jest FRUGO w klasycznych retro-etykietach z lat 90.!

Frugo_ZloteFRUGO, będąc zawsze na bieżąco, postanowiło wesprzeć polskich sadowników. W sklepach w całej Polsce dostępny jest kompletnie nowy złoty kolor najbardziej zadziornego z napojów! Ta limitowana edycja wyróżnia się niepowtarzalnym smakiem jabłek z ożywczą nutą mięty.

Co więcej, Złote FRUGO zaspokoi nawet najbardziej spragnionych. Oprócz klasycznej 250 ml butelki na półki sklepowe trafi również duża, bo 750 ml, butla tego wyjątkowego koloru.

Jeśli jednak to za mało… FRUGO postanowiło wrócić do korzeni i przywrócić oldschoolowe etykiety z lat 90. Kolorowa fiksacja trafiła na trzy soczyste kolory zielonego, pomarańczowego i czarnego FRUGO – również w większej, 750 ml butelce. Warto się spieszyć, ponieważ ich ilość jest ograniczona!

FRUGO Złote 250 ml dostępne jest w rekomendowanej cenie detalicznej 1,99 zł, a w pojemności 750 ml w cenie 3,99 zł. Z kolei FRUGO z retro-etykietami można nabyć od dziś w sieci sklepów Biedronka.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF