Zgrabna sylwetka, doskonały nastrój, koncentracja oraz zadowolenie z życia. Wystarczy wprowadzić tylko jeden nawyk w swoim codziennym planie dnia – regularność posiłków, aby osiągnąć zamierzony cel. Z pomocą przychodzi Fruktajl, owocowa przekąska od Tymbarku. Dzięki niej zapomnisz o uczuciu głodu! – radzi ekspert marki Tymbark – Anna Różyk.

fruktajl_anna_rozykCzy sięgasz po jedzenie dopiero wtedy, gdy poczujesz głód? Czy wychodzisz z domu bez śniadania? Czy zdarza ci się, że ograniczasz się do jednego wieczornego posiłku ze względu na brak czasu? Brzmi znajomo? To najczęstsze błędy popełniane przez wielu z nas. Najwyższy czas na przeanalizowanie swojej diety.

Jedz regularnie

Regularne spożywanie posiłków to klucz do osiągnięcia wymarzonej sylwetki, a także do uregulowania metabolizmu. Jeśli będziemy jadali systematycznie, organizm będzie na bieżąco spalać dostarczone kalorie, zamiast odkładać je w postaci tkanki tłuszczowej. Stałe pory jedzenia pozwolą raz na zawsze pożegnać się z problemem wahania wagi. Musimy pamiętać o tym, że niezwykle ważne jest, aby spożywać 3 główne posiłki w ciągu dnia oraz co najmniej 2 przekąski.

Przekąska, ale jaka?

Przede wszystkim zdrowa. Często wybieramy coś przypadkowego typu: drożdżówka czy batonik. Niestety nie jest to dobre dla naszego organizmu, który do prawidłowego funkcjonowania potrzebuje pełnowartościowych, bogatych w witaminy i mikroelementy, regularnych posiłków. Jedząc niezdrowo między posiłkami dostarczamy naszemu organizmowi zbyt wielu kalorii.

W roli zdrowej przekąski doskonale sprawdza się Tymbark Fruktajl – koktajl z kawałkami owoców. Jest to przekąska, która doda organizmowi energii, dodatkowo świetnie smakuje i jest źródłem wielu witamin oraz błonnika. Co więcej, produkt może zastąpić nam jedną z zalecanych porcji owoców w ciągu dnia. Do wyboru są aż 4 smaki: klasyczny, wariant banan i truskawka, smak brzoskwinia i mango, doskonały dla aktywnych jabłko i śliwka z dodatkiem zbóż oraz multiwitamina.

Częste spożywanie, zdrowych przekąsek takich jak Fruktajl nie tylko podkręci metabolizm, ale również usunie problemy trawienne czy pomoże w pozbyciu się napadów wilczego głodu. Warto zaopatrzyć się w zdrową przekąskę – owocowy Fruktajl, który może nam towarzyszyć na co dzień. Mała, zgrabna butelka zmieści się w każdej torebce. Co więcej zawsze będziemy mieć pewność, że zawarte w produkcie owoce są świeże, przebadane i starannie wyselekcjonowane.

Czas między posiłkami powinien wynosić od 2 do 4 godzin w zależności od wielkości spożytej porcji. Fajnym narzędziem dla osób, które zaczynają swoją przygodę z planowaniem pór posiłków, jest ustawiania sobie budzika w telefonie na regularne godziny – wyjaśnia Anna Różyk.  Zgodnie z opinią naszej ekspertki po jakimś czasie organizm sam będzie sygnalizował, że zbliża się pora na coś do jedzenia. Stworzenie planu dnia uwzględniającego konkretne godziny, w których będziemy jeść z pewnością pomoże w uzyskaniu oraz utrzymaniu świetnej figury. W końcu, kto z nas nie chciałaby się czuć doskonale w swoim ciele? Należy jednak pamiętać o tym, że oprócz regularności posiłków ważna jest również ich jakość. Pamiętajmy aby do diety wplatać owocowe przekąski. Te zasady powinniśmy przestrzegać nie tylko w okresie wakacji, ale przez cały rok – radzi Różyk.

Anna Różyk – dietetyk współpracujący z marką Tymbark, absolwentka Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

Specjalistka ds. żywienia, która doświadczenie zdobywała m.in. w Europejskim Centrum Leczenia Otyłości Dzieci i Dorosłych oraz w Klinice Gastroenterologii i Chorób Przemiany Materii na Warszawskim Szpitalu Uniwersytetu Medycznego. Obecnie pracuje jako dietetyk dla dorosłych oraz przeprowadza wykłady odnośnie prawidłowego żywienia w placówkach oświaty. Specjalizuje się w układaniu planów żywieniowych dla dzieci. Prywatnie mama 2 córek, przekładająca wiedzę zdobytą podczas studiów na żywienie najbliższych.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF