Zwiedzanie zamku Śpiącej Królewny, podróż na wyspę Piotrusia Pana i kapitana Haka, czy też spotkanie z bohaterami znanymi dotąd z najpiękniejszych bajek Walta Disneya. Spełnienie dziecięcych marzeń, o podróży do pełnego niesamowitych atrakcji Disneyland Park przybliżyć może wspólny konkurs marki Gellwe oraz firmy The Walt Disney Company, w którym nagrodą główną jest pięciodniowa wycieczka do Paryża wraz z biletami wstępu do Parku Rozrywki Disneya. Realizowana w sieci sklepów TESCO promocja trwa do 31 grudnia br.

Gellwe_Mój święty Mikołaj_Konkurs marki Gellwe i Disney_PlakatNiesamowite widoki z wieży Eiffla, rejs po wijącej się niczym wąż Sekwanie czy też rodzinne spacery przepięknymi Polami Elizejskimi prowadzącymi do Łuku Triumfalnego. Paryż od lat jest jedną z najchętniej odwiedzanych europejskich metropolii.
30 km na wschód od stolicy Francji rozciąga się jednak zupełnie inny świat. Kraina magii, w której spełniają się marzenia zarówno wszystkich małych odkrywców jak i tych, którzy nigdy nie chcą dorosnąć. Baśniowy świat Walta Disneya oferuje zabawę w 2 parkach rozrywki – Disneyland Park oraz Walt Disney Studios. Każdy z nich wyróżnia się innymi atrakcjami. W pierwszej krainie można m.in. udać się na wyprawę statkiem kosmicznym lub w podróż dookoła świata. Druga przybliży kulisy przygotowywania filmów animowanych.

Tę magiczną wycieczkę wygrać można w konkursie organizowanym przez markę Gellwe oraz firmę The Walt Disney Company. Aby wziąć w nim udział, należy dokonać jednorazowego zakupu przynajmniej dwóch produktów marki Gellwe z linii Babeczek Disney’a z oferty sieci handlowej TESCO oraz dokończyć zdanie „Kocham Świętego Mikołaja bo…”. W każdym tygodniu akcji, spośród nadesłanych SMS-em zgłoszeń, wybrane zostaną te najbardziej oryginalne i kreatywne. Do wygrania są plecaki szkolne marki Disney oraz zestawy filmów Disney’a. Wszystkie odpowiedzi, przesłane do 31 grudnia br., wezmą udział w Wielkim Finale, w którym nagrodą główną jest pięciodniowy wyjazd do Paryża dla czterech osób, wraz z pełną niesamowitych wrażeń wycieczką do Disneylandu. Łącznie, nagrodzonych zostanie aż 81 inspirujących opisów będących przedmiotem konkursu.

– Spełnianie dziecięcych marzeń jest na stałe wpisane w strategię realizowaną przez markę Gellwe, co potwierdza regularnie rozbudowywana linia naszych produktów na licencji Disney’a. Disneyland Park zachwyci nie tylko najmłodszych zwiedzających, ale również ich opiekunów, którzy w tym magicznym świecie spędzą niezapomniane chwile – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.

Wyjątkowa akcja promocyjna realizowana jest w sklepach sieci TESCO w całej Polsce. Konkurs marki Gellwe oraz firmy The Walt Disney Company potrwa do 31 grudnia br. Wielki Finał, podczas którego poznamy Laureatów nagrody głównej, odbędzie się 3 stycznia 2014 r.

Regulamin konkursu dostępny jest na stronie www.gellwe.pl.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF