Już 4 maja firma Żywiec Zdrój rusza z kolejną odsłoną konkursu EKSPEDYCJA.

Na wielbicieli niebanalnych, mocnych wrażeń czeka nagroda główna – wyprawa na Borneo, jedną z największych wysp na świecie! Loteria promocyjna potrwa do 30 czerwca.

EkspedycjaEkspedycja to nie wycieczka turystyczna. To wyprawa tylko dla odważnych i żądnych przygód! Podczas poprzednich edycji zwycięzcy przemierzali kultowymi motocyklami Harley Davidson legendarną Route 66 łączącą Chicago z Los Angeles. W ubiegłym roku śmiałkowie wzięli udział w wyprawie na wulkaniczną Islandię, aby wspinać się na szczyt lodowca, nurkować na granicy kontynentu, zajrzeć do wnętrza Ziemi w jaskini Buri oraz uczestniczyć w wyprawie trekkingowej na wulkan Helka.

Tegoroczni zwycięzcy konkursu EKSPEDYCJA sprawdzą swoją wytrzymałość na Borneo – trzeciej pod względem wielkości wyspie na świecie! Największą atrakcją wyprawy będzie niewątpliwie eksploracja dżungli. Ci, do których los się uśmiechnie, będą mieli możliwość spotkania oko w oko z orangutanami, uczestniczenia w spływie łodziami w Sarawak Bako National Park oraz złożenia wizyty w wiosce zamieszkiwanej przez potomków łowców głów – plemię Iban. Aby wziąć udział w loterii, należy zakupić co najmniej dwa produkty Żywiec Zdrój z portfolio wód i napojów gazowanych (loterią objęty jest także nowy produkt – Żywiec Zdrój gaz z sokiem), odnaleźć pod nakrętką unikalny alfanumeryczny kod, a następnie zarejestrować go na stronie www.zywiolodzywieczdroj.pl. Oprócz nagrody głównej, czyli wyprawy na Borneo, do wygrania są też aparaty Canon EOS 700D, kamery GoPro HERO 4 Silver wraz z wysięgnikiem 3Way oraz zegarki smartwatch Galaxy Gear SM-V700.

Regulamin oraz dodatkowe informacje są dostępne na stronie www.zywiolodzywieczdroj.pl oraz facebook.com/zywiolodzywieczdroj. Tegorocznej edycji konkursu EKSPEDYCJA towarzyszyć będą działania promocyjne w punktach sprzedaży oraz kampania reklamowa obejmująca ATL, BTLi wsparcie digital (VOD, display, Facebook, YouTube). Na maj i czerwiec zaplanowana została kampania w radiu i telewizji. Współpraca z TVN Group zakłada sponsoring i lokowanie produktów w programie „Nowy Gadżet” oraz niestandardową obecność w kanałach tematycznych AXN, FoX oraz National Geographic. Za koncepcję kreatywną i realizację działań odpowiada VML, a zakupem mediów zajął się Mediacom.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF