Makaron polewany sosem, siekany czosnek, carbonara ze śmietanką… To kilka kulinarnych  nawyków, jakim ulegają początkujący amatorzy kuchni włoskiej, a które.. nie do końca akceptują sami Włosi.

MalmaW swojej najnowszej kampanii Malma współpracuje z Kuchnią Dantego, czyli sympatycznymi Włochami – Alfredo i Leonardo – wenecjaninem i florentczykiem, którzy nade wszystko cenią sobie rodzimą kuchnię i literaturę, z powodzeniem łącząc je ze sobą. Panowie wypowiedzą bezkompromisowy pojedynek wszystkim nawykom, przyzwyczajeniom, pokusom i grzechom popełnianym przeciwko prawdziwej włoskiej kuchni.  Nieodzownym elementem dań z ojczyzny Leonarda i Alfreda jest Malma – makaron, który został stworzony z myślą o włoskiej kuchni i którego jakość potwierdzają sami Włosi. Już wkrótce Kuchnia Dantego zmierzy się  z mitami na temat kuchni słonecznej Italii. Włoscy blogerzy wraz z Malmą pokażą na czym polega gotowanie po włosku i z pewnością wielokrotnie zaskoczą polskich konsumentów.

Zapraszamy do podjęcia wyzwania włoskiego smaku i śledzenia najnowszej kampanii Malmy w serwisie YT:

Data rozpoczęcia kampanii: 18.02.2015 r.
Agencja odpowiedzialna za kreację: MSL Group

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF