Nie ma co się oszukiwać: wiosna zawładnęła sercami i portfelami konsumentów. Wszyscy wietrzą swoje szafy, wymieniając garderobę, zrzucają zbędne kilogramy, zmieniają swój jadłospis na lżejszy i zdrowszy. Wpasuj się w ten trend, a zyskasz wierne grono klientów. Jak to zrobić? Postaw na sałatki!

 

 

Moda na dania lekkie i zdrowe – a z tym kojarzą nam się sałatki, może przynieść same korzyści. Fakty[i] mówią same za siebie: sałatki zajmują trzecie miejsce pod względem popularności dań najczęściej wybieranych z karty (wyprzedzają je tylko kawa oraz dania główne). Natomiast wg danych z 2009 r., dania główne oraz sałatki wygenerowały aż 45% w obrotach restauracji. Warto więc zaproponować w swoim menu kilka propozycji takich dań, które – kreatywnie przygotowane – mogą znacznie zwiększyć obroty Twojego lokalu,. Produkty, które pomogą stworzyć zaskakujące połączenia smaków i oryginalne kompozycje sałatek, oferuje w swoim portfolio Knorr.

 

Primerby Knorr to aromatyczne kompozycje przypraw zatopionych w olejach roślinnych z solą, które zatrzymują cenne olejki eteryczne, barwę oraz smak świeżych ziół i czosnku. Zachowują swoje właściwości przez długi czas i przez cały rok, w odróżnieniu do świeżych ziół i warzyw, które szybko więdną, tracą kolor i są dostępne sezonowo. Primerby mogą być składnikiem zarówno vinegrettów, dipów, jak i dressingów, z powodzeniem można je także mieszać z warzywami, sałatami, mięsem i owocami morza oraz dodawać w każdej fazie przygotowania.

 

Sosy sałatkowe Knorr to perfekcyjnie dobrana mieszanka ziół i przypraw, która podkreśli smak sałatek. Stanowią podstawę do przygotowania zimnych sosów na bazie oleju lub oliwy i dipów na bazie majonezu lub śmietany. Pozwalają uzyskać wyśmienity smak i stałą jakość potrawy za każdym razem. Można je także dodawać bezpośrednio do sałatki, bez użycia oleju i wody, uzyskując równie dobry efekt.

 

Warto dopracowywać i dopieszczać receptury swoich dań, korzystając ze wszystkich dostępnych składników. Wybierając produkty, które urozmaicą i wzbogacą dania, wykreujesz niepowtarzalny styl i smak – to sprawi, że klienci będą wracać, a Twój lokal stanie się modny. Nie tylko w tym sezonie!



[i] Badanie wśród restauratorów i konsumentów lokali gastronomicznych 2009, GFK Polonia

 

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF