Do końca marca br. potrwa silne wsparcie reklamowe margaryny kulinarnej Palma z Murzynkiem z oferty Spółki Bielmar. Kampanię o charakterze wizerunkowym pod hasłem Lubię domowe ciasto, a Ty? zaplanowano w telewizji, prasie oraz kulinarnych i kobiecych serwisach internetowych.

Palma_reklama prasowa_14032013Komunikację produktu w okresie przedświątecznym skoncentrowano wokół aspektu kulinarnej tradycji domowych wypieków, będących nieodłącznym elementem wielkanocnego stołu i rodzinnych spotkań w gronie najbliższych. Palma z Murzynkiem – margaryna z silną rekomendacją do ciast i deserów, doskonale wpisuje się w trend pieczenia od podstaw i kontekst polskiej tradycji kulinarnej.

 

Billboardy sponsorskie pojawiają się w TVP1, TVP2 oraz TVN7, a także w porannym i familijnym paśmie TVN. Ogłoszenia prasowe Palma_reklama internet_140302013zamieszczono w wybranych magazynach kulinarnych i handlowych. W Internecie odsłony reklamowe zaplanowano, między innymi, na kobiecych podstronach Onet.pl,  w serwisach kulinarnych Glossy Media oraz sieci Behavia. Dodatkowe wsparcie reklamowe pojawi się w witrynach TVN Player, TVN oraz na You Tube.

 

Kompleksową realizację kampanii, obejmującą kreację spotów, ogłoszeń prasowych i reklam internetowych, a także zakup wszystkich mediów, powierzono Innovations Communications Group. Działania PR dla marki Palma z  Murzynkiem realizuje Kolterman Media Communications.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF