Redd’s zmienia się tej wiosny! Na sklepowych półkach można już znaleźć piwo w odmienionych opakowaniach. Pojawiła się również nowa intrygująca kombinacja smakowa: Gruszka i Chili. Połączenie jakiego jeszcze nie było, idealne na wakacyjny sezon pełen ekscytującej zabawy i spotkań z przyjaciółmi.

ReddsWakacje to okres plenerowych spotkań, pikników i imprez z przyjaciółmi. Wiemy, że w upalne dni – zarówno mężczyźni, jak i kobiety – chętnie sięgają po piwa smakowe, które doskonale orzeźwiają. Nowy Redd’s to smak jakiego Polacy jeszcze nie znają – słodki i zarazem delikatnie pikantny. Idealny na upalne dni, dlatego mamy nadzieję, że pojawi się na niejednej imprezie tego lata – mówi Bartosz Brusiło, Manager ds. Strategii, Badań i Analiz, Kompania Piwowarska.

Zasmakuj wszystkich wariantów Redd’sa

Teraz fani piwa smakowego cieszą się trzema wariantami Redd’sa: Jabłko i Trawa Cytrynowa, Malina oraz Żurawina. Od kwietnia br. na sklepowych półkach na stałe zagościł nowy smak: Redd’s Gruszka i Chili – wariant zainspirowany wakacyjnym klimatem. Mocno schłodzony z delikatnie pikantnym posmakiem przyjemnie orzeźwi w upalne dni.

W Redd’sie zmieniły się również butelki i puszki, które nabrały bardziej naturalnego i piwnego charakteru podkreślonego matowymi etykietami oraz ciemniejszą, stonowaną kolorystyką. Na opakowaniach są także wyraźne polskie nazwy smaków i obrazki owoców.

Redds_gruszka_chiliRedd’s – piwo inne niż inne.

Pędem nabędę, totem potem, czy lane i nalane – czy ktoś nie pamięta tych kultowych spotów reklamowych? Emitowane ponad dekadę temu, zachęcały do kupna Redd’sa – pierwszego piwa smakowego w Polsce. Oprócz chwytliwych haseł reklamy wyróżniały się oryginalną formą wizualną – pojawiły się w nich zabawne kukiełki z dalekich krajów. Odważna i niestandardowa kampania promocyjna okazała się ogromnym sukcesem, a Redd’s zadomowił się na stałe na polskim rynku, jako lider w swojej kategorii.

Zmiany w owocowym świecie Redd’sa w 2015 roku promuje kampania „Piwo inne niż inne”, nawiązująca do dawnej komunikacji i etnicznych korzeni. Na jej potrzeby stworzono trzy postaci:

wyluzowanego Rastamana, ognistą Chickę i Macho. Reklamy wzbogacono dodatkowo o wymiar muzyczny. Piosenki śpiewane przez głównych bohaterów spotów szybko wpadają w ucho. Całość podsumowuje główne hasło kampanii, które odróżnia Redd’sa zarówno od lagerów, jak i innych piw smakowych.

Wakacje pod gruszą spędzamy z nowym Redd’sem

Dni stają się coraz cieplejsze, a my chętniej spędzamy swój wolny czas na świeżym powietrzu.  Niedługo na dobre rozpocznie się sezon na grille, plenerowe imprezy, pikniki, gry ze znajomymi i przyjaciółmi, dlatego orzeźwiający smak słodko-pikantnego Redd’sa to idealne połączenie na ten wakacyjny okres!

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF