Vegeta – kwintesencja smaku od lat królująca na polskich stołach, pojawiła się w dwóch nowych aromatycznych odsłonach – Vegety z Majerankiem oraz Vegety z Czosnkiem. Decyzja o włączeniu do portfolio marki nowych wariantów tej popularnej przyprawy podyktowana jest preferencjami smakowymi polskich konsumentów.

2Vegeta jest jednym z flagowych produktów w portfolio firmy Podravka, lidera na rynku przypraw uniwersalnych. Przyprawy z tej serii stanowią także kluczową grupę produktów pod względem planowanej sprzedaży w 2015 roku. Od marca w ofercie marki Vegeta znajdą się dwa nowe aromatyczne smaki: Vegeta z Majerankiem oraz Vegeta z Czosnkiem, które będą dostępne w opakowaniach 80g ze struną gwarantującą szybkość i wygodę stosowania. Na tylnej stronie opakowania znajduje się atrakcyjny opis produktu oraz sposób jego użycia.

Vegeta z Majerankiem dzięki połączeniu starannie wyselekcjonowanych warzyw, ziół i majeranku stanowić będzie uniwersalny dodatek do wielu dań kuchni polskiej. Polecana jest jako dodatek m.in. do mięs, zup, ziemniaków oraz sałatek. Podkreśli również smak placków ziemniaczanych, sosów i dressingów. Vegeta z Czosnkiem dzięki wykorzystaniu najchętniej wybieranego dodatku, sprawdzi się w każdej kuchni. Wyrazisty czosnek idealnie sprawdzi się w przyprawianiu mięs, pieczeni, zup czy sosów.

Po raz kolejny wychodzimy naprzeciw potrzebom naszych konsumentów. Majeranek i czosnek to dodatki zajmujące naczelne miejsce w każdej kuchni, zarówno nastawionej na tradycyjne smaki, jak i bardziej nowoczesnej. Unikalna kompozycja, jaką uzyskujemy dzięki połączeniu jakie połączeniu tych przypraw ze znanym i cenionym smakiem Vegety, daje gwarancje jeszcze bardziej wyrazistych i aromatycznych dań dla całej rodziny. – powiedziała Hanna Dulczewska, Senior Brand Manager firmy Podravka.

Podravka kieruje swoją ofertę do kobiet w wieku 25 – 59 lat, przygotowujących w domu dania dla swoich najbliższych.

Wprowadzeniu nowych produktów – Vegety z Majerankiem oraz Vegety z Czosnkiem – na rynek towarzyszyć będą działania ATL i BTL. Aktywności te obejmą m.in. reklamę w prasie kobiecej, branżowej oraz w internecie. Dodatkowym wsparciem będą działania PR oraz promocje w punktach detalicznych.

Sugerowana cena na półce: 2,90 zł

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF