Jesteśmy w nieustannym ruchu. Rozwijamy swoje pasje, mamy coraz więcej obowiązków i mniej czasu. Przy tym lubimy wygodę i nie chcemy rezygnować z ulubionych rzeczy i smaków. Z myślą o takich osobach pojawiła się nowość – najpopularniejsza herbata mrożona w Polsce NESTEA w kieszonkowej wersji o pojemności 250 ml. Idealna zawsze, kiedy jesteśmy poza domem.

11Nowa NESTEA w wersji mini to absolutna nowość na polskim rynku. Butelka o pojemności 250 ml świetnie sprawdzi się w szkole, pracy, na uczelni, spacerze czy w podróży. Idealna dla wszystkich tych, którzy szczególnie cenią sobie wygodę. Z łatwością zmieści się do plecaka, torby czy nawet kopertówki.

Nowa NESTEA to smak herbaty i owoców w dwóch wariantach smakowych: cytrynowym i brzoskwiniowym. To wszystko w małym, poręcznym opakowaniu i bardzo atrakcyjnej cenie, tylko 1,59 PLN.

Wprowadzenie opakowania NESTEA o nowej, mniejszej pojemności to efekt konsekwentnej realizacji polityki społecznej odpowiedzialności firmy Coca-Cola. W ramach przyjętej strategii Coca-Cola oferuje konsumentom szeroki wybór produktów dopasowanych do ich stylu życia i indywidualnych potrzeb żywieniowych. Mogą oni dokonywać wyboru spośród bogatej oferty marek, dużej rozpiętości pojemności opakowań, aż po dostępność produktów o obniżonej kaloryczności i bez kalorii. Poszerzenie portfolio NESTEA o nową poręczną pojemność daje konsumentom jeszcze większą możliwość dopasowania napoju do swoich potrzeb.

Sugerowana cena detaliczna: 1,59 PLN.

Dwa warianty smakowe: cytrynowy i brzoskwiniowy.

Więcej na www.nestea.pl oraz https://www.facebook.com/NesteaPL

 

 

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF