W tym roku zima minie nam pod hasłem „Trzymaj się ciepło!”. Już 6 listopada w kawiarniach coffeeheaven i COSTA by coffeeheaven wystartuje pierwsza odsłona zimowej kampanii. W jej trakcie zostaną zaprezentowane nowe smaki, a kilkanaście dni później zmieni się wystrój lokali i ruszy charytatywna sprzedaż ozdób pierniczkowych.

3 kawy 2 brandyZimowa kampania coffeheaven i COSTA by coffeeheaven startuje 6 listopada. To właśnie szeroko rozumiane ciepło będzie jej naturalnym motywem przewodnim. To kampanijne będzie uwidocznione na trzech różnych płaszczyznach: w ciepłej atmosferze kawiarni, przepysznych rozgrzewających kawach oraz cieple, jakie emitujemy pomagając innym.

Wraz z zimową aurą w kawiarniach prym będą wiodły produktowe nowości: trzy zimowe kawowe gwiazdy – Praline Latte, Chilli Chocolate Latte i Gingerbread Latte, których delikatny, słodki aromat doda energii i poprawi nastrój niezależnie od aury za oknem. Uzupełnieniem oferty napojów będzie grzany cydr – niezwykle aromatyczny napój na bazie jabłek i cynamonu. Oprócz bogatej oferty napojów, na Gości kawiarni czekać będą także nowe kanapki, wrapy, ciasta i muffiny.

Najważniejszym wydarzeniem realizowanym tej zimy w kawiarniach COSTA by coffeeheaven oraz coffeeheaven będzie wyjątkowa akcja charytatywna, która wystartuje 22 listopada br.. Pojawią się elementy świątecznego wystroju oraz blisko 50 000 ozdób pierniczkowych trafi do kawiarni. Klienci będą mogli je nie tylko kupić – wspierając dzięki temu szczytny cel, ale również własnoręcznie udekorować w specjalnym, artystycznym kąciku dekoracyjnym przygotowanym na terenie wybranych kawiarni. To idealny prezent dla bliskiej sercu osoby. Zysk uzyskany ze sprzedaży ozdób pierniczkowych zostanie przekazany Fundacji „Dr Clown”, która dzieląc się radością i śmiechem pomaga chorym dzieciom w całej Polsce. „Cena jednej ozdoby pierniczkowej to 1,50 zł, za to uśmiech na twarzy osoby, która stanie się tego beneficjentem – bezcenny. Proszę sobie wyobrazić frajdę tych wszystkich dzieci, do których trafią wolontariusze, niosąc ciepło, radość i wsparcie. Hasło naszej zimowej kampanii, podobnie jak i partner, któremu zostaną przekazane zyski z akcji charytatywnej, zostały wybrane nieprzypadkowo. Ważne jest dla nas szczęście najmłodszych, dlatego zachęcamy wszystkich naszych Klientów do kupna ozdób pierniczkowych. Tej zimy trzymajmy się ciepło i pomagajmy wspólnie!” – Jolanta Borowska, dyrektor marketingu CHI Polska.

Kampania jest podzielona na dwa etapy. Pierwszy potrwa do 6 stycznia, a drugi rozpocznie się dzień później i zakończy 3 marca 2014r. W ramach kampanii pojawią się nowe materiały graficzne w kawiarniach, zaplanowane zostały działania w social media, prasie oraz w centrach handlowych.

Zima też może być czarująca i piękna!

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF