Wraz ze zbliżającym się sezonem, grillowym Tesco wprowadziło do swoich sklepów nową ofertę produktów Tesco Grill. Znajdziemy w niej m.in. ketchup z suszonymi pomidorami, papryczkami jalapeno, sos z zielonym pieprzem czy musztardowo – miodowy. W sumie firma przygotowała blisko 30 mieszanek przypraw, marynat, sosów, ketchupów, musztard i dressingów, które wzbogacą smak grillowanych przysmaków.

Tesco Grill

Wszystkie nowe produkty powstały w otwartym w grudniu 2014 roku Europejskim Centrum Innowacji Tesco. Specjaliści z CEIC odpowiadali za cały proces opracowywania nowego asortymentu – od specyfikacji i składników, poprzez projekty opakowań, aż po przygotowanie identyfikacji wizualnej. Kluczem do sukcesu nowej oferty jest dopasowanie produktów do potrzeb rynków Europy Środkowej, tj. Polski, Czech, Słowacji i Węgier.

Poza dedykowanymi spotami telewizyjnymi, kampania wspierana jest w mediach cyfrowych, katalogach produktowych oraz przez internetowy serwis grillowy tesco.pl/grill i cyfrowy magazyn kulinarny „Kulinarium”. Kreacją kampanii telewizyjnej zajęła się agencja Red8 Advertising oraz dom mediowy Initiative Warszawa. Za kreację w Internecie odpowiada agencja reklamowa Czart i dom mediowy Codemedia.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF