Kilka miesięcy po wprowadzeniu oferty blisko tysiąca produktów dietetycznych, bez glutenu, cukru i laktozy, Tesco proponuje swoim klientom markę własną Free From. Obecnie na półkach sklepów znajdziemy nowe produkty nabiałowe bez laktozy oraz musli i batoniki bez glutenu. Firma informuje, że w ciągu najbliższych miesięcy pojawiać się będą kolejne produkty, m.in. bezglutenowe ciastka i makarony.

tesco

Liczba osób zmagających się z nietolerancjami określonych składników diety systematycznie rośnie. Jak wynika z badania SW Research przeprowadzonego dla Tesco Polska*, aż 89% Polaków sięga po produkty bez lub z obniżoną zawartością cukru, bez laktozy, glutenu, pochodzące z upraw ekologicznych lub dietetyczne. Stale zwiększa się również zapotrzebowanie na tego rodzaju produkty, dlatego firma postanowiła wprowadzić produkty Free From. W ramach nowej marki Tesco klienci mogą liczyć na artykuły bez dodatku cukru, bez glutenu czy laktozy.

Obecnie, na półkach sklepów znajdziemy m.in. pięć rodzajów jogurtów – naturalny, truskawkowy, o smaku owoców leśnych, wiśniowy i brzoskwiniowy; masło, mleko, twaróg, śmietanę 10% i 30%, śmietankę do kawy, musli i batoniki czekoladowo-migdałowe.

Badania Tesco wskazują, że 55% badanych sięga po tego typu produkty, ponieważ chce w ten sposób poprawić stan swojego zdrowia, a 25% urozmaica w ten sposób dietę, próbując nowych produktów. Wśród badanych, którzy nie korzystają z tego rodzaju produktów, 28% zastanawia się nad rezygnacją z żywności zawierającej gluten, cukier lub laktozę. Dodatkowo, rezygnacja z żywności zawierającej gluten, cukier lub laktozę zaczyna stanowić część popularnego stylu życia, konsumenci coraz częściej świadomie rezygnują w swoich jadłospisach z konkretnych składników.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF