Pierwszy odcinek „Tarczynowej Odnowy Rowerowej” już za nami – rower szwedzkiej firmy Monark z 1931 roku zyskał nowy wygląd, niezwykły charakter i drugie życie oraz nowego właściciela. Wszystko za sprawą niepowtarzalnego konkursu zrealizowanego przez markę Tarczyn dla jej fanów w ramach mediów społecznościowych. Właśnie wystartował drugi etap tej niezwykłej akcji.

Przez trzy letnie miesiące, od początku czerwca do końca sierpnia, Tarczyn wraz z radiem ESKA będzie promował niepowtarzalny konkurs z cyklu „Tarczynowej Odnowy Rowerowej”. Słuchacze ESKI oraz internauci mogą wziąć udział w niezwykłej zabawieprzesyłając zdjęcie swojego roweru i argumentując, dlaczego właśnie ich jednoślad powinien zyskać nowy wygląd i własny charakter. Na właścicieli 6 najciekawszych pomysłów czeka ODNOWA ROWEROWA. Na czym polega? W profesjonalny sposób rowery zwycięzców  zostaną odnowione – zmieni się ich wygląd. Każdy z 6 jednośladów będzie stanowił prawdziwe dzieło rowerowej sztuki – za sprawą artystów zajmujących się nurtem custom bikes.

Tarczyn_PR_v4

Co więcej, przy ścieżkach rowerowych, w 8 dużych miastach Polski, pojawią się weekendowe Stacje Rowerowe Tarczyn. To nie tylko miejsca odpoczynku, ale i naprawy sprzętu rowerowego, gdzie do dyspozycji fanów Tarczyna będą m.in. mechanicy, którzy za darmo wykonają przegląd roweru i hostessy zapraszające do spróbowania esencjonalnych smaków jednej z najpopularniejszych marek sokowych w Polsce. Stacje pojawią się w Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Szczecinie i Katowicach.

Marka Tarczyn od kilku lat aktywnie wspiera ludzi niezależnych i podążających swoją drogą. Kampania „Tarczynowa Odnowa Rowerowa” jest wspierana poprzez działania w radiu i internecie, w mediach streamingowych oraz w ramach działań eventowych. Kampanię uzupełniają aktywności rynkowe. Pomysł akcji został zrealizowany przez Agros-Nova przy udziale agencji V&P oraz domu mediowego MediaCom.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF