TABASCO® z „Groole” – nowe połączenie na rynku
TABASCO®, legendarna marka pikantnego sosu, rozpoczęła współpracę z bistro „Groole”. Projekt ma na celu promocję obu marek, a w jego zakres wchodzą działania cross-marketingowe. Współpraca została przewidziana na okres 6 miesięcy.
TABASCO® jest zarejestrowanym znakiem handlowym dla sosów oraz innych dóbr i usług, należącym do wyłącznego producenta – McIlhenny Company. Firma ta została założona przez rodzinę McIlhenny w 1868 roku na Avery Island w Louisiana. Wyłącznym dystrybutorem TABASCO® od 1 września 2011r. jest firma Develey Polska Sp. z o.o..
Bistro “Groole” zostało założone w 2011 roku w Warszawie i specjalizuje się
w pieczeniu ziemniaków. Wizytówką “Grooli” są nadzienia, przygotowywane ze świeżych produktów i specjalnie wyselekcjonowane ziemniaki, pochodzące
z mazowieckich pól.
„Poprzez wspólne działania z bistro „Groole“, chcemy zwiększyć świadomość konsumentów, dotyczącą możliwośći wykorzystywania sosów TABASCO®
w codziennych potrawach. Mają one również zapoznać klientów
z naszym asortymentem oraz wpłynąć na zwiększenie sprzedaży” – powiedziała Monika Rucińska, Brand Manager marki TABASCO® w Polsce.
Dodaj komentarz