TABASCO®, legendarna marka pikantnego sosu, rozpoczęła współpracę z bistro „Groole”. Projekt ma na celu promocję obu marek, a w jego zakres wchodzą działania cross-marketingowe. Współpraca została przewidziana na okres 6 miesięcy.

 TABASCO® jest zarejestrowanym znakiem handlowym dla sosów oraz innych dóbr i usług, należącym do wyłącznego producenta – McIlhenny Company. Firma ta została założona przez rodzinę  McIlhenny w 1868 roku na Avery Island w Louisiana. Wyłącznym dystrybutorem TABASCO® od 1 września 2011r. jest firma Develey Polska Sp. z o.o..

Bistro “Groole” zostało założone w 2011 roku w Warszawie i specjalizuje się
w pieczeniu ziemniaków. Wizytówką “Grooli” są nadzienia, przygotowywane ze świeżych produktów i specjalnie wyselekcjonowane ziemniaki, pochodzące
z mazowieckich pól.

 

„Poprzez wspólne działania z bistro „Groole“, chcemy zwiększyć świadomość konsumentów, dotyczącą możliwośći wykorzystywania sosów TABASCO®
w codziennych potrawach. Mają one również zapoznać klientów
z naszym asortymentem oraz wpłynąć na zwiększenie sprzedaży” – powiedziała Monika Rucińska, Brand Manager marki TABASCO® w Polsce.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF